اگر پول نقد در جیب دارید هم می‌توانید از اینترنت خرید کنید
با آمازون کَش آنلاین ولی بدون کارت اعتباری خرید کنید
خرید از اینترنت عالی است؛ ولی اگر کارت اعتباری نداشته باشید یا به هر دلیلی کارت شما ایراد داشته باشد، مشکلات زیادی خواهید داشت. اما آمازون تصمیم گرفته تا این مانع بزرگ را از سر راه کاربران و خریداران بردارد. سرویس جدید این شرکت به‌نام "آمازون کَش" به کاربر این امکان را می‌دهد تا با همان اکانت آنلاینی که در اختیار دارد؛ خرید کند.

1606683296_1_0.gif

کاربر با استفاده از سرویس آمازون کش با همان اکانتی که در اختیار دارد، قادر به خرید اینترنتی است. البته این قضیه کمی پیچیده است. کاربر به فروشگاهی که در این سرویس است مراجعه می‌کند؛ بارکدی که روی گوشی یا روی کاغذ دارد را نشان می‌دهد و در ازای آن پول دریافت می‌کند. این کار هیچ هزینه جانبی هم ندارد و در هر بار می‌توان بین 15 تا 500 دلار خرید کرد.

مطلب پیشنهادی

خرید از سوپرمارکت بدون صف بدون صندوق
روش جدید خرید از فروشگاه‌ها در آینده: دِرون، مانکن دیجیتال و خروج از فروشگاه بدون پرداخت

بارکدی که برای این کار مورد نیاز است هم از طریق وب و هم از طریق اپ‌های موبایل آمازون قابل دریافت است. اگر کاربر زیاد از این سرویس استفاده می‌کند، راه‌های میان‌بر مانند آیکن هوم اسکرین یا اپ والت اپل درنظر گرفته شده است.

گزینه پول نقد در حال حاضر تنها در آمریکا و آن‌هم در تعداد محدودی از خرده فروشیها مانند CVS و Speedway در دسترس است. نکته دیگر این‌که بعضی از رقبای اصلی آمازون مانند Best Buy در این طرح شرکت ندارند. اما این سرویس هم برای آمازون و هم برای خریداران از اهمیت زیادی برخوردار است.

آن‌طوری که سایت تک‌کرانچ می‌گوید، بیشتر از یک چهارم از خریداران آمریکایی به‌صورت خاص یا ویژه به پول نقد متکی هستند. همین مسئله باعث می‌شود آمازون بتواند به طیف وسیع‌تری از مخاطبان دسترسی داشته باشد و این شانس را به خریداران بدون کارت بدهد تا امکان خرید محصولاتی که تهیه آن‌ها به‌صورت آفلاین دشوار است یا این‌که خرید آن‌ها به‌صورت آنلاین ارزان‌تر از خرید فیزیکی است را داشته باشند. به‌طور کلی؛ این‌گونه افراد از یکی از بزرگ‌ترین مزیت‌های اینترنت بی‌بهره نمی‌مانند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟