قایقی که فقط 66 عدد از آن ساخته می‌شود
قایق تفریحی و لوکس بوگاتی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد معرفی شد + عکس
تا حالا به این فکر کرده‌اید که هدف اصلی از ساختن قایق یا کشتی چه بوده است؟ اگر تعریف خود از این وسیله را تا اندازه‌ای پایین بیاورید که به ساده‌ترین شکل خود برسد؛ در حقیقت خودرویی است که برای جلوگیری از خیس شدن شما طراحی و ساخته شده است.

1606683296_1_0.gif

به‌همین دلیل؛ قایق جدید و لوکس بوگاتی با داشتن چیزهایی مانند جکوزی و گودال آتش کمی عجیب به‌نظر می‌رسد. البته بودن جکوزی در یک قایق تفریحی ایده جدیدی نیست. در واقع؛ جکوزی جزئی از هر ابرقایقی است که این روزها ساخته می‌شود ولی برای "بوگاتی Niniette 66" چندان منطقی به‌نظر نمی‌رسد چون طول آن تنها 20 متر است و به اندازه کافی برای امکانات لوکسی نظیر آن بزرگ نیست. درنظر گرفتن جکوزی و گودال آتش تمام فضای خالی که روی عرشه وجود دارد را از بین می‌برد. شاید به‌همین خاطر است که حداکثر ظرفیت این قایق تفریحی فقط 3 نفر است.

مطلب پیشنهادی

آبی مجازی؛ دنیای جدید بوگاتی
تاثیرات بازی‌های ویدیویی

آن‌طوری که بوگاتی گفته DNA این قایق تفریحی با ابرخودروی Chiron یکی است. این خودرو هم تنها برای دو سرنشین طراحی شده است.

از نظر فنی؛ Niniette نتیجه همکاری بین بوگاتی و یکی از سازنده‌های معروف دنیا در زمینه ابرقایق‌های تفریحی به‌نام "پالمر جانسون" است. محصول آنها یک قایق کوچک خیلی سریع است و حداکثر سرعت آن به 44 گره می‌رسد. موادی که در طراحی آن به‌کار رفته فیبر کربن؛ چرم و چوب بلوط آبی است.

از نظر خاص بودن؛ این قایق تفریحی از مدل Chiron هم خاص‌تر است چون فقط 66 عدد از آن ساخته می‌شود. هم‌چنین؛ Niniette در اندازه‌های مختلف ساخته می‌شود از 15 تا 24 متر.

اگر به فکر خرید این قایق تفریحی هستید هنوز بوگاتی خبری اعلام نکرده ولی در سال 2015 که این شرکت برای اولین بار خبر ساخت چنین وسیله‌ای را مطرح کرد قیمت پایه 2.2 میلیون دلار برای آن اعلام شده بود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟