بهترین هدیه برای دوستان نزدیک
با این خودکار زیبا گوشی‌تان را شارژ کنید
این روزها نمی‌توان به کسی خودکار هدیه داد مگر این‌که خودکاری باشد که دوربین هم هست و علاوه بر آن اپلیکیشن هم هست و می‌تواند تعداد گام‌هایی که برمی‌دارید را ردیابی کند. قطعا؛ خودکار "شارژرایت" همه این ویژگی‌ها را شامل نمی‌شود ولی مطمئن باشید با تمام خودکارهایی که تا به‌حال دیده‌اید، خیلی متفاوت است.

1606683296_1_0.gif

اشتباه نکنید. شارژرایت (ChargeWrite) یک خودکار معمولی نیست. این خودکار ضمن برخورداری از درایو حافظه اکسترنال 16 گیگابایت و شارژر پاوربانک؛ ویژگی‌های دیگری هم دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به پاک کننده صفحه و استایلوس اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی

تماشا کنید: این اسمارت‌فون را با آب و صابون بشویید
گجتی برای کسانی که نسبت به کثیفی وسواس دارند

خودکار شارژرایت که با همکاری دو کارآفرین از مونترال کانادا به نام‌های «شاون تبلوم» و «راب گلد» ساخته شده تلاش می‌کند تا دو مشکل را حل کند: از تمام شدن باتری گوشی در وسط روز رهایی پیدا می‌کنید و دوم این‌که همیشه یک خودکار همراه دارید؛ چون علی‌رغم در دسترس بودن دستگاه‌های موبایل گاهی برای نوشتن نیاز به وسایل مورد احتیاج دارید. ولی با این محصول؛ هیچ‌وقت خودکارتان را خانه جا نمی‌گذارید چون گوشی‌تان به آن وابسته می‌شود.

«شاون» می‌گوید: "این خودکار کمک زیادی به ما می‌کند. ممکن است منتظر یک تلفن مهم باشیم ولی بیم آن را داشته باشیم که به‌ناگهان شارژ گوشی تمام شود. مهم نیست دانشجو هستید یا متخصص؛ همه ما نیاز داریم تا وسط روز به گوشی که دست می‌گیریم انرژی برسانیم. شارژرایت این کار را خیلی ساده می‌کند."

این خودکار فعلا یک کمپین در ایندیگوگو دارد و هنوز دو ماه از زمان آن باقی مانده ولی در همین مدت از حمایت نزدیک به 500 نفر برخوردار شده و موفق شده نزدیک به 30 هزار دلار سرمایه جذب کند، یعنی 300 برابر بیشتر از انتظارات اولیه.

ولی واقعا چه چیزی شارژرایت را از سایر دستگاه‌های مخصوص شارژ متمایز می‌کند؟ اولین مورد این‌که نیاز به هیچ کابلی ندارد. همه آداپتورهایی که برای شارژ اسمارت‌فون و خودکار نیاز است داخل آن تعبیه شده است. دوم این‌که شارژرایت از نوک یونیورسال اسمارت‌فون استفاده می‌کند؛ پس می‌توانید آن را به‌راحتی به پورت لایتنینگ آیفون یا هر دستگاه Micro USB دیگر وصل کنید که این شامل گوشی‌های آندروید هم می‌شود. این خودکار می‌تواند تا یک ماه شارژ خود را نگه دارد.

شاون ادامه می‌دهد: "شارژرایت را با این هدف طراحی کردیم که بتوانیم اندازه باتری را کاهش دهیم؛ ولی هم‌چنان آن‌قدر کوچک است که توشتن با آن راحت باشد."

این خودکار 29 دلاری؛ نکات مثبت زیادی دارد؛ استفاده از آن ساده است و هرزمان که نیاز دارید در اختیار شما است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟