فناوری به کمک نیروهای پلیس می‌آید
استفاده از سنسورها برای محافظت از مأمورین پلیس در جدیدترین خودروی دوج
خودروهای پلیس به اندازه خودرو قدمت دارند؛ ولی آن‌ها برای بهبود و پیشرفت همواره محتاج فناوری‌های جدید هستند. در همین راستا؛ آخرین به‌روزرسانی اتومبیل "دوج" به مأموران پلیس احساس امنیت بیشتری می‌دهد.

1606683296_1_0.gif

تمام خودروهای سدان دوج Charger Pursuit مدل 2017 در اسرع وقت به پکیج "حفاظت از افسر" مجهز می‌شوند. این پکیج از دوربین و سنسورهای بکاپ استفاده می‌کند تا اگر کسی پشت خودرو مخفی شده باشد؛ وی را آشکار کند. با فناوری جدید؛ جلوی حمله‌های ناگهانی و کمین کردن مجرمان گرفته می‌شود و زمانی‌که فردی به خودرو نزدیک شود؛ مأموری که داخل آن نشسته با خبر می‌شود.

مطلب پیشنهادی

این دوربین عجیب برای فیلم‌سازان واقعیت مجازی ساخته شده است
با توسعه VR امکان فیلم‌سازی آن هم فراهم می‌شود

این بهترین نوع استفاده از یک فناوری مدرن برای یک هدف کاملا متفاوت است. دوربین‌های بکاپ و سنسورهای پارک که در عقب خودرو تعبیه شده؛ دو سیستم بسیار مهم در اتومبیل‌های مدرن هستند و اگر دوج بتواند از خودرویی که به این سیستم‌ها مجهز شده؛ برای یک کاربری جدید استفاده کند؛ بدون این‌که نیاز به هزینه بیشتری برای توسعه آن‌ها داشته باشد؛ از مزیت‌های آن بهره‌مند می‌شود.

تنها کاری که باید انجام شود؛ افزودن یک ماژول مجزاست که به پورت OBDII در زیر داشبورد وصل می‌شود. این سیستم با فشار تنها یک دکمه فعال می‌شود. هر زمانی‌که سیستم فعال شود؛‌ سنسورهای بکاپ روشن می‌شوند و وقتی چیزی پشت خودروی پلیس حرکت کند؛ یک صدای هشدار داخل اتومبیل تولید می‌شود؛ درها قفل و پنجره‌ها بالا کشیده می‌شوند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟