بلوتوث هم‌چنان یکه‌تاز دنیای ارتباطات
با این دستگاه عجیب دستگاه‌های قدیمی را وایرلس کنید
بلوتوث توانسته خودش را به‌عنوان یک استاندارد طلایی در زمینه پخش معرفی کند. حتما گوشه خانه خود دستگاه‌های خیلی قدیمی دارید که با سیم کار می‌کنند. آیا با خود فکر کرده‌اید که چقدر خوب می‌شد اگر راهی برای ارتباط وایرلس این دستگاه‌ها با اسمارت‌فون‌ها و تبلت‌ها ایجاد می‌شد؟ حالا این کار عملی شده است. به‌کمک دستگاه انتشاردهنده و دریافت کننده صوتی بلوتوث Aukey؛ می‌توانید فایل‌های موسیقی مورد علاقه‌تان را بدون این‌که نیاز به کابل اضافه‌ای داشته باشید، از روی دستگاه‌های قدیمی پخش کنید.

1606683296_1_0.gif

دستگاه Aukey Bluetooth Tranmistter and Receiver که اخیرا با کاهش 46 درصدی به 15 دلار رسیده است؛ یک دستگاه بلوتوثی دو کاره است.

مطلب پیشنهادی

لطفاً با بلوتوثت کمی شارژ باتری برای من بفرست!
اشتراک‌گذاری نیروی باتری تجهیزات بزرگ برای گوشی تلفن همراه

این محصول جدید دور کابل را خط کشیده و به دستگاه‌های قدیمی و عجیب شما جان تازه‌ای می‌دهد. یکی از نکات جالب این دستگاه امکان پخش موسیقی از روی دستگاه‌های قدیمی مانند تلویزیون‌های فاقد بلوتوث؛ سی‌دی پلیر پرتابل، اسپیکرها و هدفون‌های بلوتوث است. این کار از طریق بخش انتشاردهنده دستگاه انجام می‌شود. در طرف مقابل؛ بخش دریافت کننده دستگاه عکس این عمل را انجام می‌دهد؛ به‌عنوان مثال؛ از آیفون به یک سیستم استریوی خانگی.

اما واقعا چه کارهایی می‌توانید با این قابلیت‌های بلوتوثی انجام دهید؟ پاسخ یک کلمه است: بیشمار. از طریق پخش فایل صوتی از تلویزیون به هدفون؛ می‌توانید یک محیط عالی و بی‌نظیر را برای محیطی که در آن ورزش می‌کنید؛ بسازید. همین امر باعث می‌شود تا چند ساعت روی دستگاه‌های ورزشی مشغول فعالیت باشید.

وقتی همه چیز آماده شد و زمان پخش فرا رسید؛ لازم نیست گوشی‌تان را روی سیستم اسپیکر قرار دهید. در عوض؛ فایل‌های موسیقی را به‌صورت مستقیم از گوشی روی سیستم استریوی قدیمی پخش کنید در حالی‌که گوشی داخل جیب لباس‌تان قرار دارد.

دستگاه Aukey Bluetooth Tranmistter and Receiver با هرگونه دستگاه صوتی که به جک‌های 3.5 میلی‌متری یا پورت‌های ورودی/خروجی RCA مجهز باشد؛ سازگار است. علاوه بر این؛ Aukey با دستگاه‌های بلوتوثی رایج مانند اسمارت‌فون‌ها؛ تبلت‌ها و لپ‌تاپ‌ها نیز سازگار است.

ترکیب انتشار و دریافت کننده به فناوری بلوتوث 4.1 مجهز است؛ همین مسئله باعث می‌شود تا خیلی راحت‌تر جفت‌سازی صورت گیرد؛ در کنار آن؛ این ارتباط سریع و کارآمد است. در کنار بهینه شدن پایداری در ارتباط؛ پرتابل بودن این دستگاه هم جالب توجه است. وزن Aukey تنها 136 گرم است و برد وایرلسی آن تا 10 متر است. 

قیمت اصلی این دستگاه 28 دلار است اما برای مدت زمان محدود با قیمت 15 دلار روی سایت آمازون قرار گرفته است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟