محصول جدید کیونپ در نمایشگاه CES 2017
روتر بی‌سیم و NAS با هم در یک دستگاه
کیونپ شرکتی معروف و شناخته شده در بازار دستگاه‌های ذخیره‌ساز شبکه است. این شرکت طی یک سال اخیر، دستگاه‌های ذخیره‌ساز بسیاری معرفی کرده و حالا در نمایشگاه CES 2017 یک محصول شامل روتر بی‌سیم و NAS رونمایی کرد.

1606683296_1_0.gif

کیونپ روتر بی‌سیم/ذخیره‌ساز شبکه TGX-150 را معرفی کرد. این دستگاه یک پردازنده دو گیگاهرتزی اتم اینتل با معماری ساخت ۱۴ نانومتری دارد. این پردازنده می‌تواند تا سرعت ۲.۵ گیگاهرتز اورکلاک شود. حافظه رم دستگاه دو گیگابایت از نوع DDR3 است و مجهز به سخت‌افزارهای رمزنگاری برای قابلیت‌های NAS سرور است. 

این دستگاه مجهز به قابلیت‌های روتر وای‌فای هم هست و از دو باند ۵ و ۲.۴ گیگاهرتز پشتیبانی می‌کند. مهم‌تر اینکه به فناوری MU-MIMO مجهز شده است و می‌تواند در مود یک روتر یا اکسس‌پوینت کار کند. درگاه‌های ارتباطی این دستگاه، یک درگاه WAN یک گیگابیتی، چهار درگاه اترنت یک گیگابیتی، دو درگاه USB 3.0 دارد که یکی از نوع A و دیگری از نوع C است. 

این دستگاه یک کشو برای هارددیسک‌های SATA با اندازه ۲.۵ اینچی یا درایوهای SSD دارد. 

کیونپ برای این دستگاه از سیستم‌عامل QNAP QTS استفاده کرده است که روی تمام دستگاه‌های NAS سرور این شرکت نصب شده‌اند. بنابراین، مشتریان این دستگاه با امکانات و قابلیت‌های بسیار زیادی ذخیره‌سازی و پشتیبان‌گیری روبرو هستند. 

مزیت این دستگاه در این است که به طور همزمان می‌تواند اطلاعات روی شبکه را بر روی خودش ذخیره کند یا با دستگاه‌های دیگر به اشتراک بگذارد. در شبکه‌های وای‌فای معمولی، کاربران برای ذخیره‌سازی اطلاعات باید از یک دستگاه NAS جداگانه استفاده کنند که فرایند ذخیره‌سازی از روی شبکه به روی دستگاه بسیار کند می‌شود. 

 

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‎‎‎‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟