یک دستگاه کوچک که می‎تواند کارهای آن‎لاین و پشتیبان گیری شما را انجام دهد
SSD دو ترابایتی و هات‌اسپات LTE در یک باکس بسیار کوچک + عکس
در میان محصولات عجيب و غریب CES، یک شركت به نام Fasetto یک محصول ذخیره‌سازی موبایل نسبتا جالب را معرفی کرده است. نمونه اولیه The Link برای اولین بار در نمايشگاه CES سال گذشته معرفی شد که 2 ترابایت فضای ذخيره‌سازی را از طریق یک اپلیکیشن و اتصال وای‎فای به تلفن هوشمند، دوربين یا سایر دستگاه‎ها فراهم می‎کند. این گجت همچنین می‎تواند ویدیو، عکس و صدا را استریم کرده و یک NAS کوچک را که می‎توانید از آن در خانه یا سفر استفاده کنید را در اختیار شما قرار دهد.

1606683296_1_0.gif

طبق گفته این شرکت برای کار به عنوان یک دستگاه استریم، the Link به یک دستگاه ذخیره‌ساز حالت جامد سامسونگ NVMe فوق سریع و یک پردازنده هشت هسته‎ای 2.1 گیگاهرتز Exynos 7420  مجهز شده است. این دستگاه همچنین به اتصالات وای‎فای، بلوتوث و USB-C برای شارژ و انتقال داده مجهز است و از یک ماژول LTE اختیاری پشتیبانی می‎کند و به شما اجازه می‎دهد آن را به یک هات‌اسپات تلفنی تبدیل کنید. کل این مجموعه در یک باکس با عرض 5 و طول 2.5 سانتی‌متر قرار داده شده و ضد آب است و در مقابل شوک نیز مقاوم است و جالب این که وزن آن کمی‎ بیشتر از 85 گرم است.

مطلب پیشنهادی

سریع‌ترین پهباد دنیا رونمایی شد + عکس
پهباد شرکت Uvify آماده است با هر پهبادی مسابقه دهد

نکات دیگری که در مورد این گجت کوچک می‎توان گفت: قیمت نسخه 2 ترابایتی آن 1149 دلار (مدل کوچکتر 256 گیگابایتی آن 349 دلار) است که در صورتی که مایل باشید از قابلیت اضافی LTE آن استفاده کنید، باید 149 دلار دیگر پرداخت کنید. نکته دیگر اینکه این دستگاه برای اولین بار در نمايشگاه CES 2016 ارائه شد و قرار بود تا آخر سال وارد بازار شود اما حالا به به بهار 2017 رسیده است.

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟