اولین هدست VR نمایشگاه CES 2017 را ببینید!
هدست واقعیت مجازی لنوو رسما معرفی شد + گالری عکس
لنوو به طور رسمی در جریان نمایشگاه CES 2017 از هدست واقعیت مجازی (Virtual reality) اختصاصی خود رونمایی کرد. ظاهرا این هدست قرار است با قیمتی زیر 400 دلار روانه بازار شود و به یک رقیب جدی برای سایر هدست‌های مشابه موجود تبدیل گردد. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی نزدیک‌تر به هدست واقعیت مجازی لنوو داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

پیش‌بینی می‌شد که سال 2017 سال تکنولوژی واقعیت مجازی باشد و در این سال شاهد معرفی و پیشرفت هرچه بیشتر هدست‌های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده باشیم.

مطلب پیشنهادی

کوالکام جزئیات کامل تراشه اسنپدراگون 835 را منتشر شد
اسنپدراگون 835 از پردازنده 8 هسته‌ای بهره می‌برد!

حال این موضوع به حقیقت پیوسته استارت آن از نمایشگاه CES 2017 و توسط شرکت لنوو زده شده است. لنوو ساعاتی پیش در جریان نمایشگاه CES 2017 از هدست واقعیت مجازی اختصاصی خود با نام Lenovo VR رونمایی کرد.

هدست واقعیت مجازی لنوو یا همان Lenovo VR در بخش جلویی خود دو سنسور دوربین را به همراه دارد. این دو سنسور سبب می‌شوند تا کاربر بتواند تجربه‌ای رو به واقعیت‌تر داشته باشد و محیط مجازی پیش روی با محیط حقیقی که در آن واقع شده همگام‌سازی شود. عملکرد دو سنسور دوربین هدست واقعیت مجازی Lenovo VR مشابه با عملکرد سنسور دوربین به‌کاررفته شده در هدست اچ‌تی‌سی وایو (HTC Vive) و سایر محصولات مشابه به شمار می‌رود. برای بخش چشمی هدست واقعیت مجازی Lenovo VR دو صفحه نمایش OLED با وضوح تصویر 1440 در 1440 در نظر گرفته شده است.

هدست واقعیت مجازی Lenovo VR از یک جفت کنترلر اختصاصی هم بهره می‌برد. شرکت لنوو در طراحی این هدست واقعیت مجازی دقت بسیار زیادی به خرج داده و انتظار داریم که این هدست به رقیب جدی برای هدست‌های فعلی نظیر اچ‌تی‌سی وایو تبدیل شود. جالب است بدانید که هدست واقعیت مجازی Lenovo VR وزن 350 گرمی دارد!

این موضوع در حالی است که هدست‌های اکیولس ریفت (Oculus Rift)، اچ‌تی‌سی وایو و پلی استیشن وی‌آر (Play Station VR) به ترتیب وزنی معادل با 470، 55 و 610 گرم دارند. شرکت لنوو اشاره داشته که فروش هدست واقعیت مجازی Lenovo VR طی سال جاری انجام می‌شود و قیمت آن زیر 400 دلار خواهد بود.

 

برای مشاهده دیگر اخبار نمایشگاه CES 2017 می‌توانید اینجا کلیک کنید. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟