سامسونگ کلکسیون صوتی و تصویری خود را تکمیل کرد!
مانیتورهای خمیده سامسونگ به CES 2017 می‌آیند
سامسونگ روز گذشته به طور رسمی تیزرهای مربوط به مانیتورهای جدید و خمیده خود را منتشر کرد و عنوان داشت که این مانیتورهای خمیده را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد. بنابراین سامسونگ کلکسیون محصولات خود را تکمیل کرده و در رویداد پیش‌رو خوش می‌درخشد. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

سامسونگ دیروز از اسپیکر وایرلس H7، ساندبار MS750 و دستگاه پخش بلوری اولترا اچ‌دی (Ultra HD Blu-ray Player) جدید خود رونمایی کرد و اعلام داشت که این سه محصول را به نمایشگاه CES 2017 می‌آورد. اطلاعات دقیق‌تر مربوط به این خبر را می‌توانید از مقاله "سامسونگ «آینده تکنولوژی‌های صوتی» را به CES2017 می‌آورد!" مطالعه کنید. بنابراین کاملا مشخص شد که سامسونگ در رویداد CES پیش رو بر روی لوازم صوتی و تصویری متمرکز شده است.  

حال سامسونگ از مانیتورهای خمیده و جدیدی رونمایی کرده و عنوان داشته که این محصولات را هم در نمایشگاه CES 2017 به معرض دید عموم قرار می‌دهد. مانیتورهای خمیده و جدید این شرکت کر‌ه‌ای در دو ابعاد 27 و 31.5 اینچی معرفی شده‌اند و وضوح تصویر 2560 در 1440 پیکسل WQHD را ارائه می‌کنند. این مانیتور از تکنولوژی کوانتوم دات (Quantum Dot) پشتیانی می‌کند و سامسونگ اشاره داشته که خمیدگی این صفحه نمایش تجربه‌ای دلپذیر را برای گیمرها به ارمغان می‌آورد.

بنابراین شاید بتوان مدعی شد که مانیتورهای خمیده جدید سامسونگ، مانیتورهای خمیده گیمینگ هستند. مانیتورهای خمیده و جدید سامسونگ با کد CH711 معرفی می‌شود و بنا بر ادعای سامسونگ تصویری خیره‌کننده و شفاف را پیش روی چشم کاربران قرار خواهد داد. این مانیتور شامل دو نسخه 27 و 31.5 اینچی می‌شود و انحنایی به شعاع ۱۸۰۰ میلی‌متر را ارائه می‌کنند. بنا به ادعای سامسونگ این انحنا سبب می‌شود که مانیتورهای جدیدش انتخاب فوق‌العاده‌ای برای گیمرها و همچنین افراد علاقمند به فیلم محسوب شوند.

سامسونگ همچنین مدعی شده که مانیتورهای خمیده و جدیدش زاویه دید 178 درجه‌ای را ارائه می‌کنند. بنابراین هنگامی که از این مانیتورها استفاده کنید، تقریبا برای تماشای ویدئو یا فیلم در زوایای مختلف با هیچ مشکلی مواجه نخواهید شد، مگر اینکه بخواهید با زاویه 180 درجه‌ای نسبت به لبه تلویزیون به تماشای ویدئو بپردازید! سامسونگ اشاره می‌کند که کیفیت رنگ و تصویر از هر فاصله‌ای نسبت به مانیتورهای خمیده و جدیدش حفظ می‌شود. این مانیتورهای قدرتمند از اوایل سال 2017 به طور رسمی روانه بازار خواهند شد اما هنوز اطلاعات دقیقی در مورد قیمت آن‌ها ارائه نشده است.

سامسونگ همچنین اشاره داشته که قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 از مانیتور فلت جدیدی با کد اختصاصی UH750 هم رونمایی کند. بدون تردید در جریان نمایشگاه CES 2017 اطلاعات بیشتری در مورد مانیتورهای خمیده سامسونگ و مانیتور فلت UH750 این شرکت کره‌ای ارائه می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟