تراشه اسنپدراگون 821 و نسبت نمایشگر به بدنه 86.4 درصدی
لنوو از گوشی هوشمند زوک اج رونمایی کرد + گالری عکس
پس از مدت‌ها انتظار، سرانجام شرکت لنوو از گوشی هوشمند زوک اج (Lenovo ZUK Edge) رونمایی کرد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند چیزی در حدود 86.4 درصد از پنل جلویی دستگاه را در بر می‌گیرد و تراشه به‌کار گرفته شده در آن، تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری بر مشخصات فنی این محصول داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت چینی لنوو به تازگی از گوشی هوشمند زوک اج رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در جریان کنفرانس اختصاصی رونمایی شد که لنوو به صورت آنلاین را آن برگزار کرد. نسبت صفحه نمایش به بدنه این گوشی هوشمند 86.4 درصد است. این موضوع به آن معناست که چیزی در حدود 86 درصد از مساحت پنل جلویی گوشی توسط صفحه نمایش آن اشغال می‌شود. ابعاد کلی بدنه گوشی زوک اج لنوو 7.68 در 74.5 در 142.9 میلیمتر است.

مطلب پیشنهادی

پیش از رفتن به خانه جدید؛ این ۵ گجت را بخرید!
گجت‎هایی که خانه شما را هوشمندتر می‎کنند

لنوو دکمه هوم (Home) را در بخش زیرین صفحه نمایش گوشی زوک اج تعبیه کرده که ابعاد بزرگی دارد و حالتی مستطیل شکل را شامل می‌شود. این دکمه قابلیت اسکن اثر انگشت کاربر را هم ارائه می‌کند. اسکنر اثر انگشت این دکمه در زیر یک شیشه محافظ قرار دارد و این اولین باری است که لنوو از طرحی این چنینی در یک گوشی هوشمند استفاده می‌کند. قرار است که گوشی زوک اج لنوو در دو رنگ  مشکلی و سفید روانه بازار شود.

بدنه گوشی هوشمند لنوو زوک اج از مواد تمام فلزی تشکیل می‌شود و صفحه نمایش آن 5.5 اینچی و با وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل یا به اصطلاح فول اچ‌دی است. سیستم روی چیپ (SoC) استفاده شده در این گوشی تراشه اسنپدراگون 821 کوالکام بوده و دستگاه از نظر ظرفیت رم شامل دو نسخه 4 و 6 گیگابایتی می‌شود. هر دو نسخه این گوشی هوشمند از حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره می‌برند و دستگاه از اتصال رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات پشتیبانی می‌کند.

دوربین اصلی گوشی هوشمند زوک اج از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن متشکل از سنسوری 8 مگاپیکسلی است. باتری این گوشی هوشمند هم ظرفیت 3100 میلی آمپر ساعتی دارد. لنوو اشاره کرده که نسخه مجهز به رم 4 گیگابایتی گوشی هوشمند زوک اج را با قیمت 330 دلار روانه بازار می‌کند و نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی آن با قیمت 360 دلار روانه بازار می‌شود. همچنین قرار است عرضه این گوشی هوشمند از روز یکم ماه ژانویه آغاز شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟