مشکلات گلکسی نوت 7 تکرار نخواهند شد
سامسونگ برای تولید باتری محصولاتش دست به دامان ال‌جی می‌شود!
طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت سامسونگ به منظور تأمین باتری محصولات هوشمند آینده‌‌اش به صورت جدی با همتای کره‌ای خود یعنی ال‌جی وارد مذاکره شده است. این احتمال وجود دارد که محصولات آینده سامسونگ به باتری‌هایی تجهیز شوند که توسط شرکت ال‌جی ساخته می‌شوند. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، هیچ‌گاه فراموش نمی‌شوند. از دیدی بسیاری از کارشناسان، باتری گلکسی نوت 7 نقش یک نارنجک دستی را ایفاء می‌کرد! فبلت نوت 7 پس از عرضه، بارها و بارها دچار انفجار و بروز حوادث جدی شد که ناشی از ضعف طراحی باتری محصول بودند. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این موضوع به مطالعه مقاله "دلیل انفجار باتری گلکسی نوت 7 مشخص شد!" بپردازید.

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ به شدت پیگیر این مسئله است و به هیچ عنوان تمایل ندارد که داستان مشابه با فبلت نوت 7 برای هیچ یک از محصولات آینده‌اش رخ دهد. در همین راستا گفته شده که سامسونگ به صورت جدی با همتای کره‌ای خود یعنی ال‌جی وارد مذاکره شده است و قصد دارد که طی قراردادی تأمین باتری محصولات آینده‌اش را به ال‌جی واگذار کند. اگر این قرارداد رسمی شود، احتمالا محصولاتی که در شش ماه دوم سال 2017 از سوی سامسونگ روانه بازار می‌شوند به باتری‌های تولید شده توسط ال‌جی مجهز خواهند بود. شما در رابطه با این موضوع چه نظری دارید؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟