رندرهای دو گوشی جدید سونی فاش شدند!
سونی با دو گوشی رده بالا به CES 2017 می‌آید + گالری عکس
به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد با دو گوشی هوشمند رده بالای جدید و مجهز به تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام در نمایشگاه CES 2017 حضور پیدا کند. اطلاعات مربوط به این دو گوشی با شماره مدل G3121 و G3112 به تازگی فاش شده است. با سایت شبکه همراه باشید تا مروری دقیق‌تر بر جزئیات این خبر داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

حتما می‌دانید که نمایشگاه CES 2017 پیش رویمان قرار دارد. این نمایشگاه در روز پنجم ماه ژانویه آغاز می‌شود، بنابراین جای تعجبی ندارد که سیر خبرها و شایعات مرتبط با آن روز به روز در حال افزایش باشد. سونی از جمله شرکت‌هایی است که در نمایشگاه CES 2017 حضور پیدا می‌کند.

مطلب پیشنهادی

چرا خرید فبلت از خرید گوشی هوشمند بهتر است؟
مروری بر برتری‌های فبلت‌ها نسبت به گوشی‌های رایج

با توجه به عدم موفقیت‌های چشمگیر سونی در زمینه موبایل، انتظار نداشتیم که این شرکت ژاپنی در جریان نمایشگاه CES 2017 از گوشی‌های هوشمندی رونمایی کند. اما به نظر می‌رسد که سونی برنامه‌ریزی برخلاف این امر دارد.

طبق گزارش‌های اخیر به دست آمده از سوی منابع چینی، به نظر می‌رسد که سونی در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند که با مدل‌های G3112 و G3121 شناخته می‌شوند. با توجه به اینکه گفته شده این دو گوشی از سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 کوالکام بهره‌مند هستند، می‌توان نتیجه گرفت که دو محصول مد نظر رده بالا خواهند بود. به تازگی حتی رندرهایی هم از یک نمونه این دو گوشی منتشر شد و ویدئویی از آن هم در برخی منابع خبری ارائه گردید. این ویدیو توسط منبع قابل اعتماد OnLeaks@ در توییتر منتشر شده و پیش‌بینی می‌کنیم که یکی از گوشی‌های جدید و رده بالای سونی باشد که در جریان نمایشگاه CES 2017 شاهد پرده‌برداری از آن خواهیم بود.

ظاهرا گوشی هوشمند G3112 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند می‌شوند و گوشی G3121 به نمایشگری 5.2 اینچی مجهز خواهد شد. متاسفانه در حال حاضر اطلاعات دقیق‌تری در مورد این دو محصول ارائه نشده اما پیش‌بینی می‌کنیم که وضوح تصویر هر دو گوشی فول اچ‌دی (1920 در 1080 پیکسل) باشد و هر دو دستگاه به طور پیش‌فرض از سیستم‌عامل اندروید 7 نوقا بهره‌مند شوند. لازم به اشاره است که سونی تقریبا به تازگی گوشی هوشمند اکسپریا ایکس زد را معرفی و عرضه کرده و این محصول در حال حاضر پرچمدار سری گوشی‌های اکسپریا سونی به شمار می‌رود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گوشی به مطالعه مقاله "6 دلیل قانع کننده برای خرید گوشی اکسپریا ایکس زد سونی" بپردازید.

کنفرانس سونی در نمایشگاه CES 2017 طی روز چهارم ماه ژانویه برگزار می‌شود. بنابراین انتظار داریم که در جریان این کنفرانس مشخص شود که سونی در این رویداد چه محصولاتی را به معرض نمایش عموم قرار می‌دهد. بدون تردید احتمال معرفی تلویزیون‌های جدید و همچنین صحبت کردن در مورد پیشرفت‌های مرتبط با هدست‌های واقعیت مجازی و کنسول بازی پلی استیشن سونی هم دور از انتظار نیست.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟