منتظر تلاش دوباره اچ‌تی‌سی برای جلب توجه کاربران باشید!
اچ‌تی‌سی 11 با رم 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 می‌آید
طبق تازه‌ترین خبرهای غیررسمی به دست آمده، ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد که پرچمدار آینده خود یعنی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 11 (HTC 11) را به رمی 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز کند تا شاید بدین صورت بتواند توجه کاربران و علاقمندان به صنعت موبایل را جلب کرده و از مخمصه مالی کنونی رهایی یابد. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

روش فروش گوشی‌های هوشمند شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی چند سالی است که کاملا ناامید کننده بوده و این شرکت را در یک بحران جدی فرو برده است. اچ‌تی‌سی امسال از گوشی اچ‌تی‌سی 10 رونمایی کرد و امیدوار بود که این گوشی بتواند توجه کاربران را جلب کند اما متاسفانه این چنین نشد چرا که رقیب‌هایی همچون سامسونگ، هوآوی، اپل و برخی دیگر از شرکت‌های چینی گوی سبقت را به طور کامل از اچ‌تی‌سی ربوده‌اند.

مطلب پیشنهادی

بلوتوث 5 با برد و سرعت بیشتر معرفی شد!
بهترین خبر برای دستگاه‌های خانه هوشمند و اینترنت اشیاء

حال نوبت به سال 2017 می‌رسد! علیرغم اینکه خبرهای زیادی در رابطه با احتمال ورشکستی اچ‌تی‌سی و حتی فروش بخش موبایل این شرکت به کمپانی‌های دیگری از جمله گوگل منتشر شده بود، به نظر می‌رسد که این برند تایوانی در سال 2017 هم تلاش خود را به منظور باقی ماندن در صنعت موبایل و جلب توجه کاربران می‌کند!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های غیررسمی ارائه شده، ظاهرا اچ‌تی‌سی قصد دارد که پرچمدار آینده خود یعنی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 11 را به رمی 8 گیگابایتی و تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام مجهز کند. تجهیز این گوشی به رم 8 گیگابایتی بدون تردید جنبه‌ای کاملا تبلیغاتی خواهد داشت چرا که به واقع در حال حاضر تجهیز گوشی‌های هوشمند به رمی با این ظرفیت چندان ضروری به نظر نمی‌رسد. بدون تردید اگر اچ‌تی‌سی 11 به رم 8 گیگابایتی مجهز شود، هدف این شرکت تایوانی تنها در جلب توجه کاربران و علاقمندان به صنعت موبایل خلاصه می‌شود.

اچ‌تی‌سی و پرچمدار آینده این شرکت باید در سال 2017 با رقیب‌های جدی همچون سامسونگ گلکسی اس 8، اس 8 اج، آیفون 8 اپل، ال‌جی جی 6 و بسیاری از محصولات دیگر رقابت نماید. بدون تردید برای اینکه اچ‌تی‌سی بتواند در بین این محصولات حرفی برای گفتن داشته باشد، باید یک محصول قدرتمند بوده و قابلیت‌های ویژه و کاربرپسندی را ارائه کند. ظاهرا اچ‌تی‌سی تصور دارد که تجهیز پرچمدارش ب رم 8 گیگابایتی می‌تواند به این امر جامه عمل بپوشاند.

طبق گزارش‌های فعلی، به نظر می‌رسد که گوشی اچ‌تی‌سی 11 از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل مجهز شود و سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 820 مغز مرکزی و پردازشگر دستگاه را شامل شود. گفته شده که دستگاه از دوربین اصلی دوگانه و متشکل از دو سنسور 12 مگاپیکسلی بهره‌مند می‌شود و دوربین سلفی آن 8 مگاپیکسلی است. باتری 3700 میلی آمپر ساعتی، سیستم عامل اندروید 7 نوقا، حافظه داخلی 256 گیگابایتی و همانطور گه اشاره کردیم رم 8 گیگابایتی هم از دیگر مشخصات فنی و احتمالی این محصول به شمار می‌روند.

با وجود تمام این تفاسیر، هنوز صحت اطلاعت فوق به طور رسمی مورد تایید واقع نشده‌اند اما موضوعی که مشخص است این موضوعست که اچ‌تی‌سی به هیچ وجه وضعیت خوبی در صنعت موبایل ندارد و پرچمدار سال 2017 اچ‌تی‌سی نقش حیاتی در بقاء این شرکت تایوانی در صنعت موبایل ایفاء می‌کند. نظر شما در رابطه با تجهیز احتمالی گوشی اچ‌تی‌سی 11 به رم 8 گیگابایتی چگونه است؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟