بالا گرفتن ماجرای صداهای مشکوک
12/09/1395 - 13:51
آدم فضایی‌ها در سفینه چینی‌ها را زدند!
خبرسازی و رویاپردازی درباره آدم‌ها و موجودات فضایی تمامی ندارد و به نظر می‌رسد هیچ خبر و ماجرایی برای انسان جذاب‌تر از سوژه آدم‌های فضایی هیجان‌انگیز نباشد. در تازه‌ترین مورد، چینی‌ها مدعی شدند آدم فضایی‌ها چندین بار با چکش در سفینه‌شان را به صدا درآوردند!

1606683296_1_0.gif

تعدادی از فضانوردان چینی که به فضا سفر کرده‌اند، به تازگی فاش ساختند در مدت حضور خود در فضا صداهای بسیار اسرارآمیزی مشابه «در زدن» سفینه را شنیده‌اند. این افراد می‌گویند که با بازگشت به زمین و با انجام شبیه‌سازی‌های مختلف توسط دانشمندان، دیگر هیچ‌گاه چنین صداهایی به گوششان نخورده است.

مطلب پیشنهادی

عکسی که وجود بیگانگان فرازمینی را ثابت می‌کند
رویت شی اسرارآمیز در دو ثانیه

از جمله این افراد «یانگ لی وی» است که اولین بار در سال ۲۰۰۳ میلادی با فضاپیمای «شن جو ـ ۵» راهی فضا شد. او در تازه‌ترین مصاحبه خود با تلویزیون مرکزی چین گفته است که بارها صدای در زدن را زمانی که در داخل سفینه بوده شنیده است.

«یانگ» دویست و چهل و یکمین فضانوردی است که به فضا رفته است و در ماه اکتبر سال ۲۰۰۳ برای مدت ۲۱ ساعت در فضا بود. او در مصاحبه‌اش خاطر نشان کرد: «صداهای شنیده شده مانند کسی بود که با یک چکش چوبی روی بدنه آهنی سفینه می کوبد.» فضانورد چینی گفت: «اگر چه این صداها از ریتم و آهنگ خاصی برخوردار نبود اما بارها و بارها زمانی که در فضا بود، ‌تکرار شده است.»

یانگ گفت: «زمانی که با سفینه به زمین بازگشت، از متخصصان خواسته بود بررسی کنند که این صدا چه بوده است اما آزمایش‌ها و بررسی‌های آنها نتیجه‌ای نداشت.» او افزود: «آنها سعی کردند به صورت آزمایشی صدا را تقلید کنند اما از زمانی که به زمین بازگشته هرگز صدایی شبیه آن را نشنیده است.»

هنوز معلوم نیست ادعای فضانوردان چینی چقدر صحت دارد و چرا پس از این همه مدت زمان بعد از بازگشت‌تان به زمین صحبت از شنیدن صداهایی شبیه در زدن به میان آمده است. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟