هدستی با زاویه دید 360 درجه و قیمت 88 دلار!
نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی هوآوی VR معرفی شد
هوآوی به تازگی و ضمن رونمایی از نسخه پرو فبلت هوآوی میت 9 (Huawei Mate 9 Pro) از نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی خود با نام اختصاصی هوآوی VR هم پرده‌برداری کرد. این هدست یک محصول مقرون به صرفه و با کیفیت معمولی است که قرار شده با قیمت مناسب 88 دلاری روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید.

1606683296_1_0.gif

هوآوی در جریان کنفرانس اختصاصی خود که دیروز در شهر شانگهای برگزار شد از نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی اختصاصی خود یعنی هوآوی VR رونمایی کرد. این هدست یک محصول مقرون به صرفه است و بنا به ادعای هوآوی با قیمت مناسب 88 دلار روانه بازار می‌شود. لازم به اشاره است که هوآوی پیش از این نسخه‌ اصلی هدست واقعیت مجازی هوآوی VR را در جریان مراسم رونمایی از گوشی هوشمند هوآوی پی 9 (Huawei P9) معرفی کرده بود، اما نسخه جدید این هدست از نظر قیمت و طراحی نسبت به نسخه پیشین این محصول تفاوت دارد.

نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی هوآوی VR از نظر ظاهر تا حد زیادی بسیار شبیه به هدست گیر وی آر (Gear VR) سامسونگ طراحی شده اما به هیچ نمی‌توان مدعی شد که کیفیت هدست گیر وی آر سامسونگ را هم ارائه می‌کند! رنگ بدنه اصلی این هدست سفید بوده و بندهای اختصاصی به منظور کیپ نگه داشتن هدست بر روی سر کاربر به آن اضافه شده‌اند که ما را کاملا به یاد سبک طراحی هدست واقعیت مجازی گیر وی آر می‌اندازند.

نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی هوآوی VR از زاویه دید 360 درجه‌ای پشتیبانی می‌کند و با وضوح تصویر 2K سازگاری دارد. هوآوی ضمن معرفی  این هدست اشاره داشته که استفاده از آن با گوشی‌های هوشمند 5.5 اینچی نظیر هوآوی میت 9، هوآوی میت 9 پورشه دیزاین و هوآوی پی 9 پلاس امکانپذیر است اما اشاره‌ای به قابلیت استفاده از هدست در کنار گوشی‌های مجهز به نمایشگرهای کوچک‌تر نظیر گوشی هوآوی پی 9 که از نمایشگر 5.2 اینچی بهره می‌برند، نداشته است.

نکته قابل توجهی که هوآوی ضمن معرفی نسخه ارزان قیمت هدست واقعیت مجازی هوآوی VR به آن اشاره داشته مربوط به امکان استفاده رایگان کاربران این محصول از 5000 فیلم سینمایی، صدها ویدئوی پانورامیک و برخی بازی‌های واقعیت مجازی می‌شود. همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، هدست واقعیت مجازی هوآوی VR با قیمت 88 دلار روانه بازار می‌شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟