علاقمندان به ویندوزفون‌ها این خبر را از دست ندهند!
جدیدترین تصویر مفهومی سرفیس‌فون مایکروسافت فاش شد
به تازگی آقای ایوان بلاس (Evan Blass) صاحب حساب کاربری شناخته شده Evleaks@ در شبکه اجتماعی توییتر عکس مفهومی یک ویندوزفون بسیار زیبا، باریک و مجهز به پورت یو‌اس‌بی نوع سی (USB Type C) را منتشر کرده و جمله‌ای برای آن نوشته که به واقع جای تفکر دارد! با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به این قضایا داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

اگر اخبار مربوط به دنیای تکنولوژی و به ویژه گوشی‌های هوشمند را دنبال کنید، آقای ایوان بلاس یا حداقل حساب کاربری وی در توییتر با نام اختصاصی Evleaks@ را می‌شناسید. آقای ایوان بلاس فردی است که همواره خبرهای مربوط به تکنولوژی و گوشی‌های هوشمند را پیش از موعد فاش می‌کند. صحت ادعاهای وی در توییت‌هایش بارها و بارها اثبات شده است و این موضوع سبب شده که آقای بلاس به عنوان منبع قابل اعتمادی در زمینه فاش‌سازی خبرهای پیش از موعد دنیای گوشی‌های هوشمند شناخته شود.

مطلب پیشنهادی

گوشی ردمی 4 شیائومی در دو نسخه مختلف معرفی شد
قیمت پایه‌ای این گوشی فقط 105 دلار است!

حتما می‌دانید که مدت‌ها است منتظر رونمایی رسمی از سرفیس‌فون مایکروسافت هستیم. سرفیس‌فون مایکروسافت در واقع ویندوزفونی است که باید نقش یک برگ برنده یا حداقل تغییر دهنده روند بازی را برای سری ویندوزفون‌های ایفاء کند. به تازگی آقای ایوان بلاس در توییتر پستی را ارسال کرده که بدون تردید توجه شما عزیزان علاقمند به ویندوزفون‌ها را جلب می‌کند. در این پست تصویر ویندوزفونی مشاهده می‌شود که احتمالا یک عکس مفهومی مرتبط با سرفیس‌فون مایکروسافت است! نکته جالب‌تر این پست مربوط به تصویر ارسالی نمی‌شود، بلکه با پیام متنی آقای بلاس ارتباط دارد!

سرفیس فون مایکروسافت

آقای ایوان بلاس ضمن انتشار عکس فوق این چنین عنوان داشته است:

"آیا تجهیز به پردازنده‌ای قدرتمند از شرکت اینتل و هم رده با پردازنده‌هایی که در لپ‌تاپ‌ها استفاده می‌شود، منجر به شوکه شدن شما نخواهد شد؟"

جمله آقای بلاس کاملا مفهوم مشخصی را در کنار عکس ارسالی در بر دارد. احتمالا ویندوزفونی که عکس آن ارسال شده از پردازنده بسیار قدرتمند و محصولی از شرکت اینتل بهره‌مند می‌شود که از نظر قدرت عملکرد هم رده با پردازنده‌های لپ‌تاپ‌ها است! به احتمال زیاد عکس ارسال شده یک تصویر مفهومی و مرتبط با سرفیس‌فون مایکروسافت می‌شود که به پورت اتصال یو‌اس‌بی نوع سی هم مجهز شده است.

به واقع آیا این امکان وجود دارد که سرفیس‌فون مایکروسافت به پردازنده‌ای قدرتمند و هم رده با پردازنده‌های لپ‌تاپ‌های ویندوزی مجهز شود؟ آقای ایوان بلاس چند ساعت بعد از ارسال این پست، توییت دیگری را ارسال کرد و در آن اشاره داشت که تصویر منتشر شده تنها یک تصویر مفهومی نیست و چیزی بیشتر از آن محسوب می‌شود! 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟