گوشی ال‌جی یو (LG U) رسما معرفی شد
ال‌جی از گوشی میان‌رده جدید و مجهز به اندروید مارشمالو رونمایی کرد
شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند میان رده جدید با نام‌ اختصاصی ال‌جی یو (LG U) رونمایی کرده است. این گوشی هوشمند با قیمت 345 دلار روانه بازار می‌شود. با سایت شبکه همراه باشید تا نگاهی به مشخصات فنی این گوشی جدید داشته باشیم.

1606683296_1_0.gif

شرکت کره‌ای ال‌جی به تازگی از گوشی هوشمند جدیدی پرده‌برداری کرده است. این گوشی هوشمند ال‌جی یو نام دارد. گوشی هوشمند ال‌جی یو از یک پردازنده مرکزی هشت هسته‌ای با فرکانس کاری 1.14 گیگاهرتز بهره‌مند است و رم آن ظرفیت 2 گیگابایتی دارد. صفحه نمایش این گوشی هوشمند 5.2 اینچی بوده و وضوح تصویر فول اچ دی یا 1920 در 1080 پیکسل را ارائه می‌کند.

مطلب پیشنهادی

مک‌بوک پرو جدید اپل با نوار لمسی OLED معرفی شد + گالری عکس
نگاهی به 3 مدل جدید مک‌بوک پرو اپل داشته باشید

حافظه داخلی گوشی هوشمند ال‌جی یو ظرفیت پیش‌فرض 32 گیگابایتی دارد. این محصول از اتصال رم میکرو اس‌دی پشتیبانی می‌کند، بنابراین کاربران علاقمند می‌توانند با اتصال این نوع رم به دستگاه، فضای ذخیره‌سازی اطلاعات آن را افزایش دهند. عکس گوشی هوشمند ال‌جی یو به عنوان عکس اصلی این مقاله ضمیمه شده است.

دوربین اصلی گوشی هوشمند ال‌جی یو از سنسوری 13 مگاپیکسلی تشکیل شده و دوربین سلفی آن از یک سنسور 8 مگاپیکسلی بهره‌مند است. ابعاد کلی بدنه آن 7.7 در 73.2 در 147.6 میلیمتر بوده و وزن دستگاه 135 گرم عنوان شده است. گوشی ال‌جی یو به طور پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می‌برد. باتری این محصول هم ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعتی دارد.

ال‌جی از نظر تنوع رنگی، گوشی هوشمند ال‌جی یو را در سه رنگ مشکی، سفید و صورتی روانه بازار می‌کند. فروش این محصول در کشور کره جنوبی از اواخر همین ماه آغاز می‌شود و قیمت آن معادل با 345 دلار در نظر گرفته شده است. ال‌جی هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه گوشی ال‌جی یو در سایر بازارهای جهانی ارائه نکرده است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟