برخی مشخصات فنی گوشی HTC Bolt فاش شد
گوشی جدید اچ‌تی‌سی با تراشه اسنپدراگون 810 معرفی می‌شود
مدتی است که شایعات در مورد یک گوشی هوشمند جدید از سری محصولات شرکت اچ‌تی‌سی منتشر می‌شود. بنا به تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا گوشی مد نظر که با لقب HTC Bolt شناخته می‌شود از تراشه اسنپدراگون 810 کوالکام و صفحه نمایشی 5.5 اینچی بهره‌مند خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

کمپانی اچ‌تی‌سی امسال با معرفی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی 10 (HTC 10) نتوانست چندان موفقیت‌های چشمگیری را به دست آورد. به بیان دیگر روند نه چندان قابل قبول درآمدهای این شرکت تایوانی همچنان ادامه دارد. این موضوع سبب شده که اچ‌تی‌سی طی چند سال اخیر فعالیت‌های خود را در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند کاهش دهد و بیشتر بر روی تکنولوژی‌هایی همچون واقعیت مجازی (Virtual Realuty) متمرکز شود.

مطلب پیشنهادی

چگونه گلکسی نوت ۵ را به گلکسی نوت ۷ تبدیل کنیم!
آموزش استفاده از قابلیت‌های خاص نوت 7 در فبلت گلکسی نوت 5

اما مدتی است که شایعات زیادی در رابطه با یک گوشی جدید برند اچ‌تی‌سی می‌شنویم. بنا به گزارش‌های به دست آمده، احتمالا اچ‌تی‌سی قصد دارد در آینده نزدیک از یک گوشی هوشمند جدید با لقب HTC Bolt یا اچ‌تی‌سی بولت رونمایی کند. چندی پیش شاهد انتشار تصاویری بودیم که گفته شده مربوط به این گوشی هوشمند می‌شوند. با این وجود اطلاعات دقیقی در مورد مشخصات فنی این محصول ارائه نشده بود.

گوشی HTC Bolt

حال شاهد انتشار گزارش‌هایی در مورد برخی از مشخصات فنی و احتمالی گوشی هوشمند اچ‌تی‌سی بولت یا همان HTC Bolt هستیم. بنا به گزارش‌های به دست آمده، شرکت تایوانی اچ‌تی‌سی قصد دارد که این گوشی هوشمند را به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 810 کوالکام مجهز کند. تراشه اسنپدراگون 810 کوالکام در سال 2014 معرفی شده بود و شاهد به کارگیری این تراشه  در پرچمداران اندرویدی سال 2015 بودیم. اگر به خاطر داشته باشید تراشه اسنپدراگون 810 مشکلات فنی نظیر تولید حرارت کنترل نشده را به همراه داشت و این موضوع سبب شده بود که برخی از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های اندرویدی نظیر ال‌جی و سامسونگ در پرچمدارانشان از این تراشه استفاده نکنند.

در هر صورت به نظر می‌رسد که در گوشی هوشمند HTC Bolt خبری از مشکلات تراشه اسنپدراگون 810 کوالکام نباشد. علاوه بر این گفته شده که گوشی هوشمند مورد نظر از صفحه نمایشی 5.5 اینچی با وضوح تصویر 1440 در 2560 پیکسل یا به اصطلاحا QHD هم بهره‌مند می‌شود. متاسفانه در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری در رابطه با مشخصات فنی و سخت افزاری این محصول منتشر نشده است. به نظر می‌رسد که شرکت اچ‌تی‌سی، گوشی HTC Bolt را طی اواخر ماه جاری یعنی اکتبر معرفی می‌کند. 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟