به دنبال زندگی راحت‌تر و تجربه دیداری منحصر‌به‌فرد
27/06/1395 - 17:56
تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ گواهی کاربردپذیری TÜV گرفتند
تلویزیون‌های هوشمند سال ۲۰۱۶ سامسونگ هم چون گذشته از سوی گروه TÜV Rheinland آلمان به دلیل قابلیت کاربری و استفاده پذیری بهینه مورد تایید قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

گروه TÜV از شاخص‌ترین مراجع آزمایش و تایید صلاحیت کالا در اروپاست. این گواهینامه به تلویزیون‌های سری ۷ و بالاتر سامسونگ، به‌خاطر قابلیت‌های چون تشخیص خودکار دستگاه‌های جانبی متصل شده به تلویزیون و کنترل از راه دور هوشمند (Smart Remote) اعطا شد. گروه TÜV Rheinland با سابقه ۱۴۰ ساله از مراجع شناخته شده در حوزه آزمایش و تایید اعتبار دستگاه‌های مختلف صنعتی چون دستگاه‌های الکترونیکی، خودروها و دستگاه‌های پزشکی است و شهرتی جهانی دارد تا جایی که گواهی‌های صادر شده توسط TÜV در سراسر دنیا معتبر است. 

قابلیت تشخیص خودکار (Auto-detect) دستگاه‌های جانبی، تجربه تماشای تلویزیون و کار با آن را راحت‌تر می‌کند. با کمک این ویژگی نیازی به راه‌اندازی دستی لوازم جانبی نیست و تلویزیون‌های سامسونگ می‌توانند گیرنده‌های دیجیتال، سیستم‌‌های پخش خانگی و کنسول‌های بازی را تشخیص بدهند و علاوه بر این با کمک کنترل هوشمند امکان کنترل آن‌ها نیز وجود دارد.

یکی از مدیران ارشد بخش صوتی تصویری در سامسونگ - در مورد تاییدیه‌های گروه TÜV و کاربردپذیری تلویزیون‌های سری ۲۰۱۶ سامسونگ می‌گوید: «ما در سامسونگ بسیار خرسندیم از این بابت که برتری‌ها و قابلیت‌های شاخص تلویزیون‌های سامسونگ توسط گروه TÜV Rheinland اعتبارسنجی شد و تاییدیه‌های لازم را کسب کرد. سامسونگ همواره تلاش می‌کند بهترین تجربه تماشای تلویزیون را برای مشتریان خود فراهم کند و چندسالی است موفق به انجام این مهم شده و تلویزیون‌های هوشمندی را روانه بازار می‌کند که زندگی کاربران را راحت‌تر می‌کند و تجربه دیداری منحصر به‌فردی را برای آن‌ها رقم می‌زند.»

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟