رونمایی فبلت جدید میزو
فبلت میزو ام 3 مکس با پردازنده ده هسته‌ای و قیمت 254 دلار معرفی شد
شرکت چینی میزو امروز به طور رسمی از جدیدترین فبلت خود با نام اختصاصی میزو ام 3 مکس (Meizu M3 Max) رونمایی کرد. این فبلت از صفحه‌نمایشی 6 اینچی، پردازنده 10 هسته‌ای و اسکنر اثر انگشت کاربر بهره‌مند بوده و قیمت مقرون به صرفه 254 دلاری را شامل می‌شود.

1606683296_1_0.gif

شرکت میزو از جمله کمپانی‌های چینی تولید کننده گوشی‌های اندرویدی بوده که طی چند سال اخیر به موفقیت‌های شایان ملاحظه‌ای دست پیدا کرده است. دلیل اصلی موفقیت‌ها و پیشرفت‌های این شرکت چینی هم در عرضه محصولات باکیفیت و مقرون به صرفه خلاصه می‌شود. آخرین فبلتی که میزو از آن رونمایی کرده بود، فبلت میزو پرو 5 (Meizu PRO 5) نام داشت که در ماه سپتامبر سال 2015 رونمایی شده بود. حال میزو از یک فبلت جدید پرده‌برداری کرده که از نظر مشخصات فنی یک محصول "میان رده رو به بالا" محسوب می‌شود. این فبلت میزو ام 3 مکس نام دارد.

میزو ام 3 مکس

فبلت میزو ام 3 مکس امروز و در جریان کنفرانسی اختصاصی که در کشور چین برگزار شد از سوی شرکت میزو معرفی گردید. فبلت میزو ام 3 مکس از صفحه نمایشی 6 اینچی با وضوح تصویر 1080 در 1920 پیکسل یا اصطلاحا فول اچ‌دی بهره‌مند بوده و به رم و حافظه داخلی 3 و 64 گیگابایتی مجهز است. فبلت نامبرده شده قابلیت پشتیبانی از رم میکرو اس‌دی (Micro SD) به منظور افزایش فضای ذخیره‌سازی اطلاعات را ارائه می‌کند و تراشه به کار گرفته شده در آن، سیستم روی چیپ (SoC) هلیو پی 10 (Helio P10) شرکت مدیاتک است که از پردازنده مرکزی 64 بیتی و ده هسته‌ای بهره می‌برد.

باتری فبلت میزو ام 3 مکس ظرفیت 4100 میلی آمپر ساعتی داشته و از فناوری شارژ سریع اختصاصی میزو به نام mCharge پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی این فبلت از سنسوری 13 مگاپیکسلی و تولیدی برند سونی با کد IMX258 تشکیل شده و برای دوربین سلفی آن از سنسوری 5 مگاپیکسلی استفاده شده است. فبلت میزو ام 3 مکس به پورت اتصال USB نوع C مجهز بوده و اسکنر اثر انگشت آن به همراه دکمه هوم (Home) دستگاه در زیر نمایشگر آن تعبیه شده‌ است.

میزو ام 3 مکس

سیستم‌عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در فبلت میزو ام 3 مکس، اندروید 6.0 مارشمالو بوده و رابط کاربری Flyme OS 5.2 میزو در کنار آن نصب شده است. این فبلت قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیم‌کارت را ارائه می‌کند و ضخامت بدنه آن 7.94 میلی‌متر است. شرکت میزو قصد دارید که فبلت میزو ام 3 مکس را در رنگ‌های خاکستری، نقره‌ای، رزگلد و طلایی عرضه کرده ئ قیمت آن در حدود 254 دلار در نظر گرفته شده است. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟