چالشی بزرگ برای ورودی‌های صنعت اورکلاکینگ
رقابت اورکلاکرهای تازه‌وارد در مسابقه جهانی ROG OC ایسوس
علاوه بر اینکه در دنیای سخت افزار، اورکلاکرها هستند که قدرت سیستم ها را به رخ یک دیگر می کشانند؛ بلکه کارآیی و پایداری سخت‌افزارها هم قبل از ورود به بازار مصرف به تیغ جراحی اورکلاکرهای حرفه‌ای سپرده می‌شود تا نواقص احتمالی آن نمایان شود. سایت HWBot.ORG معتبرترین سایت تخصصی اورکلاکینگ در جهان است که سازندگان سخت‌افزارها، هر ماه مسابقاتی را میان اورکلاکرهای آماتور و حرفه‌ای جهان برگزار می‌کنند. اما ایسوس این بار اورکلاکرهای تازه وارد را در مسابقه ROG OC Showdown به رقابت با یکدیگر دعوت کرده است.

1606683296_1_0.gif

شرکت ایسوس هر ساله مسابقاتی را با نام ROG OC Showdown و به کمک وب‌سایت Hwbot.org با جوایزی ارزنده برگزار می‌کند. این مسابقه برای دو گروه تازه وارد‌ها با نام Formula Series و حرفه‌ای‌ها با نام Extreme Series برگزار می‌شود. بخش اول مسابقه ROG OC Showdown Formula Series از 26 آگوست آغاز شده و تا 26 سپتامبر ادامه خواهد داشت. سری Formula مخصوص افرادی است که تاکنون از تجهیزات خنک‌کننده با دمای زیر صفر استفاده نکرده‌اند و باید فقط از خنک‌کننده های رایج آبی - بادی برای خنک‌سازی و اورکلاکینگ قطعات استفاده کنند. همچنین در راند اول با قید قرعه، سه بسته هدیه ROG به همراه سه عدد خمیر حرارتی Thermal Grizzly تقدیم برندگان خواهد شد.

رقابت اورکلاکرهای تازه‌وارد در مسابقه جهانی ROG OC ایسوس

تمامی شرایط این رقابت‌ها، طبق قوانین ثبت نتایج سایت معتبر Hwbot مورد بررسی قرار گرفته و شرکت‌کنندگان در بخش نخست در سه آزمون XTU، HWBOT X265 Benchmark - 1080P و GPUPI 1B for CPU باهم رقابت می‌کنند. اگر فکر می کنید شما هم می‌توانید جزء برنده‌ها باشید، از طریق سایت گیمینگ ایسوس در این مسابقه شرکت کنید.

 

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟