نقض حریم خصوصی افراد
امریکایی‌ها از بازی پوکمون‌گو به دادگاه شکایت کردند!
حضور در فضای باز، تحرک و تجسس باعث شده تا بازی «پوکمون‌گو» به بهترین بازی عرضه شده در سال‌های اخیر تبدیل شود. اما به تازگی یک زوج امریکایی به خاطر سلب آرامش و تجاوز به حریم خصوصی خود از این بازی شکایت کرده‌اند. این زوج می‌گویند بازی‌کنان پوکمون‌گو بدون کسب اجازه، «پوک‌استاپز» و «پوک‌گیمزهای« خود را در املاک شخصی آنان ایجاد کرده و به بهانه شکار پوکمون یا نبرد با دیگر پوکمون‌ها، وارد این املاک شخصی می‌شوند.

1606683296_1_0.gif

این زوج امریکایی مدعی هستند که بازی پوکمون‌‌ و خیابان آرام آن‌ها را به یک کابوس تبدیل کرده، به‌خصوص که پارک وابی در نزدیکی محل سکونت آن‌ها دارای حداقل PokéStop است. PokéStop محلی برای جمع‌آوری اقلام موردنیاز در این بازی مانند تخم‌مرغ، توپ و شکار پوکمون‌های بیشتر است. زوج شاکی می‌گویند کاربران این بازی در زمان حضور در پارک توجهی به قلمروی املاک خصوصی مجاور ندارند و وارد حیاط دیگر خانه‌ها می‌شوند تا پوکمون شکار کنند.

به گزارش فارس، علاقه‌مندان به پوکمون گو اتومبیل‌های خود را هم در برابر پارکینگ دیگر منازل متوقف می‌کنند تا سر فرصت به شکار پوکمون بپردازند و با این کار مسیر تردد همسایگان را هم مسدود می‌کنند. در شکایت این زوج از شرکت Niantic Labs خواسته‌شده تا ایجاد PokéStops و PokéGyms در املاک خصوصی افراد یا حوالی آن را بدون کسب اجازه از مالکین ناممکن کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟