تصاحب غول سابق اینترنت توسط یک شرکت مخابراتی
پیشنهاد خرید ۴.۸ میلیارد دلاری ورایزون به یاهو
"ورایزن" یک شرکت مخابراتی است که تامین کننده بخش وسیعی از پهنای باند جهانی اینترنت است. اما حرف و حدیث‌هایی مطرح شده که ورایزن در نظر دارد تا برای خرید با برخی از سایت‌های بزرگ و معتبر جهان وارد مذاکره شود. پیشنهاد جدید این شرکت به "یاهو" تایید می‌کند که ورایزن برای خرید هسته اصلی بخش تجارت شرکت یاهو و بعضی از املاک این شرکت، قیمت 4.8 میلیارد دلاری را مطرح کرده است. این قیمت بسیار پایین در حالی مطرح می‌شود که ارزش یاهو در سال 2000 و در اوج قدرت و موفقیت، به بیش از 120 میلیارد دلار رسیده بود.

1606683296_1_0.gif

این یکی دیگر از خریدهای شرکت ورایزن برای استوار کردن پایه های یک امپراطوری دیجیتالی و تجارت تبلیغاتی است. وال استریت ژورنال همچنین می نویسد که امروز باید در انتظار اعلام خبر رسمی از سوی ورایزن بود. همچنین گزارش شده که ورایزن تصمیم دارد برند یاهو را حفظ کرده و از آن استفاده کند. نکته دیگر اینکه اگر این معامله سر بگیرد، بدون تردید خانم ماریسا میر، نقشی برجسته‌ای در این شرکت نخواهد داشت.

پیشنهاد خرید شرکت یاهو فقط با 4.8 میلیارد دلار

به نظر می‌رسد که ورایزن در ماه ژوئن پیشنهاد 3 میلیارد دلاری خود را ارائه کرده که البته مشمول املاک متعلق به یاهو نبوده. ولی در حال حاضر این شرکت تصمیم دارد با پرداخت 4.8 میلیارد دلار یاهو را تصاحب کند. در این میان هنوز هم مشخص نیست که آیا ورایزن مالک پتنت‌های یاهو نیز شده یا خیر. در روزهای آینده جزئیابت بیشتری از این معامله تاریخی و حیرت‌انگیز منتشر خواهد شد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟