دیگر نیازی به خرید سرور نیست!
30/04/1395 - 15:15
سی‌گیت هارددیسک ۱۰ ترابایتی برای کامپیوترهای خانگی معرفی کرد
بسیاری از کاربران به خاطر دستیابی به حجم فضای ذخیره‌سازی بیشتر اطلاعات به سراغ خریدن یک سرور با قابلیت پشتیبانی از چندین هارددیسک داخلی یا دستگاه‌های ذخیره‌سازی شبکه NAS می‌روند. شرکت سی‌گیت با درک این نیاز؛ اولین هارددیسک ده ترابایتی خود را برای کاربران خانگی عرضه کرد.

1606683296_1_0.gif

سی‌گیت با هدف خشنودسازی کاربران گیم‌باز و مالتی‌مدیا به خصوص افرادی که با ویدیوهای 4K کار می‌کنند؛ هارددیسک Parracuda Pro را با ظرفیت ده ترابایت و قیمت ۵۳۵ دلار معرفی کرد. این هارددیسک که قابلیت‌های پشتیبانی از شبکه را دارد و برای کاربردی‌های ذخیره‌سازی نظارت تصویری نیز مناسب است؛ ۳.۵ اینچی بوده و از سرعت ۷۲۰۰ دور در دقیقه بهره می‌برد. با این مشخصات هر کاربر خانگی می‌تواند از این هارددیسک روی کامپیوتر دسکتاپ خانگی خود استفاده کند. این هارددیسک پنج سال گارانتی دارد و برای مصارف شبانه‌روزی بدون نیاز به خاموش کردن سیستم طراحی شده است. 

شرکت سی‌گیت دو هارددیسک داخلی دیگر با ظرفیت ده ترابایت به نام‌های IronWolf و SkyHawk معرفی کرده که به ترتیب ۵۳۴ و ۴۵۹ دلار قیمت دارند. این دو هارددیسک از مشخصات سخت‌افزاری کمی متفاوت‌تر از هارددیسک Parracuda Pro بهره می‌برند. هر سه هارددیسک مبتنی بر درگاه‌های ارتباطی SATA 3 با سرعت ۶ گیگابیت بر ثانیه هستند و مصارف NAS هم دارند و با فناوری‌های RAID سازگاراند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟