اپل مدرسه برنامه‌نویسی افتتاح کرد
۶۰۰ برنامه‌نویس به مدرسه اپل دعوت شدند
شرکت اپل "مدرسه برنامه‌نویسی" خود را در ماه ژانویه و پس از یک معامله مالیاتی با دولت ایتالیا راه‌اندازی کرد. این شرکت از ۶۰۰ برنامه‌نویس علاقمند دعوت کرد تا در "مرکز مطالعات و توسعه iOS" که در ناپل ایتالیا افتتاح کرده است، شرکت کنند. شرکت اپل و دانشگاه ناپل فدریکو دوم نشان داده‌اند که این مرکز توسعه نرم‌افزار به چه شکل خواهد بود و چه برنامه درسی تخصصی برای توسعه‌دهندگان نرم‌افزار در این مرکز ارائه خواهد شد. این کلاس‌ها طی یک دوره ۹ ماهه برگزارشده و توسط دانشگاه ناپل فردریکو دوم و شرکت اپل مدیریت و پشتیبانی خواهد شد.

1606683296_1_0.gif

شرکت اپل اعلام کرد که این کلاس‌ها در ماه اکتبر آغاز خواهد شد. در طول‌ترم اول مهارت‌های دانش آموزان در زمینه توسعه نرم‌افزار  iOS ارتقا یافته و در طول‌ترم دوم به آن‌ها نحوه  ایجاد و راه‌اندازی و طراحی نرم‌افزار آموزش داده خواهد شد. آن‌ها برای طراحی نرم‌افزارها با یکدیگر همکاری خواهند کرد تا درنهایت و درنتیجه یک تلاش مشترک، نرم‌افزاری را توسعه دهند که بتوان آن را App Store قرارداد.

به گزارش ایسنا، دانش‌آموزان ایتالیایی و سایر نقاط اروپا می‌توانند در این برنامه شرکت کنند و متقاضیان علاوه بر یک آزمایش آنلاین و مصاحبه، باید فرم درخواست و ثبت‌نام را تکمیل کنند.این برنامه در یک مرکز اختصاصی در یک محوطه جدید در San Giovanni Teduccio در حومه ناپل ایتالیا برگزار خواهد شد. این مرکز مجهز به آزمایشگاه‌هایی با فناوری پیشرفته بوده که دارای جدیدترین و به‌روزترین سخت‌افزار و نرم‌افزارهای دنیا است. شرکت اپل قصد دارد تا مراکز دیگری را برای توسعه برنامه‌های کاربردی در کشورهای دیگر، ازجمله برزیل، هند و اندونزی راه‌اندازی کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟