مدیری که مدیر می‎شود
تیم کوک به عنوان سرپرست و مدیر مستقل شرکت نایک انتخاب شد
مدیرعامل اپل تیم کوک به تازگی سمت مدیریت دیگری را در یکی دیگر از بزرگترین شرکت‎های جهان در رزومه کاری خود ثبت کرده است. نایک چند روز پیش اعلام کرد که کوک به عنوان سرپرست و مدیر مستقل پس از یک جابه‌جایی کوچک در هیئت مدیره این شرکت خدمت خواهد کرد. کوک به مدت یک دهه است که عضوی از هیئت مدیره این غول کفش‎های ورزشی بوده است.

1606683296_1_0.gif

نایک همچنین اعلام کرده است که رئیس هیئت مدیره و موسس این شرکت فیل نایت از سمت خود به عنوان رئیس هیئت مدیره بازنشسته خواهد شد. مدیرعامل شرکت نایک، مارک پارکر با حفظ سمت این پست را نیز برعهده خواهد گرفت.

نایت 77 ساله اولین بار خبر جایگزینی خود را در ماه ژوئن گذشته اعلام کرد. نایت به همراه مربی سابق خود در دانشگاه اورگان، بیل باورمن شرکت نایک را در سال 1964 با سرمایه‎ای 500 دلاری (از هر طرف هر یک) تاسیس کرد. در چند دهه بعد او این کسب و کار را به واسطه هوش و ذکاوت در بازاریابی و معاملات بزرگ به یک سازمان چند میلیارد دلاری تبدیل کرد.

پارکر در یک بیانیه اعلام کرد: «تاثیری که فیل نایت روی نایک داشته غیرقابل توصیف است. توانایی او در کارآفرینی همیشه بخشی از افتخارات شرکت ما بوده است. همراه با تیم مدیریت استثنایی نایک، من به عنوان رهبر دوران شکوفایی و رشد بعدی انتخاب شده‎ام تا بتوانيم در خدمت و الهام بخش ورزشکاران سراسر جهان باشیم.»

طی چند سال گذشته اپل و نایک چند باری در برخی از قراردادهای تجاری با یک دیگر همکاری داشته‎اند که از آن جمله می‎توان به اپلیکیشن دوندگی نایک اشاره کرد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.
برچسب: 

ایسوس

نظر شما چیست؟