باز هم یک گروه روسی
تصاویر لو رفته جدید ویندوز 10
تصاویر جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز 10 در حالی به صورت غیررسمی روی اینترنت منتشر می‌شوند که مایکروسافت همچنان تلاش زیادی می‌کند تا خبرهای عیر رسمی از این سیستم‌عامل‌ تازه این شرکت به بیرون درز نکند. یک گروه روسی به نام WZor این تصاویر و تصاویر مربوط به ویندوز سرور مایکروسافت را منتشر کردند.

1606683296_1_0.gif

مایکروسافت پیش‌نمایش‌های ویندوز 10 را بر خلاف روندی که در سال‌های قبل از آن استفاده می‌کرد، در یک بازه زمانی مشخص و از پیش تعیین شده ارائه کرد. در نتیجه تعداد نشتی‌های آن در مقایسه با گذشته بسیار کمتر بود. اما باز هم تصاویر جدیدترین پیش‌نمایش ویندوز 10 نسخه 10022 روی وب انتشار یافت. این دومین باری است که این تصاویر به صورت غیررسمی و توسط گروه روسی WZor روی اینترنت قرار گرفته‌اند. تصاویر منتشر شده شامل ویژگی‌های جدید خاصی نیستند به جز تعدادی آیکون اضافه شده که اکنون بخشی از ویندوز 10 به شمار می‌روند و نیز تغییری که در رابط Task View به وجود آمده است. همان‌گونه که در شکل زیر مشاهده می‌کنید، دکمه جدید New Desktop در مرکز رابط کاربری Task View قرار گرفته است.

 مایکروسافت در نظر دارد پروژه مرورگر وب اسپارتان را به زودی در پیش‌نمایش ویندوز 10 قرار دهد. پروژه اسپارتان در زمان عرضه نهایی به صورت کاملاً یکپارچه با کورتانا عمل خواهد کرد. مایکروسافت در نظر دارد تا دستیارشخصی کورتانا را که در ویندوزفون موفقیتی نسبی داشته است، به دنیای وسیع‌تری وارد کند و از آن برای رقابت با Siri اپل و Google Now استفاده کند. آن‌گونه که در تبلیغات مربوط به کورتانا آمده است، از آنجا که این  دستیار شخصی فرآیند بررسی مسیر را در پس‌زمینه انجام می‌دهد، در تعیین بهتر مسیر کمک می‌کند.

قرار است  پیش‌نمایش جدید ویندوز 10 هفته آینده منتشر شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟