به اندازه یک لپ‌تاپ
تلفن چینی که هشت گیگابایت حافظه رم دارد!
اگر فکر می‎کنید 6 مگابایت رم به کار رفته در تلفن OnePlus 3 خیلی بیشتر از میزان مورد نیاز برای یک تلفن هوشمند است، احتمالا با دیدن LeEco LeMax 2 Pro که شایعه شده قرار است با 8 گیگابایت حافظه رم ارائه شود متعجب‎تر خواهید شد. این مقدار که دو برابر حافظه به کار رفته در Samsung Galaxy S7 است؛ به اندازه رم خیلی از لپ‎تاپ‎های کنونی است.

1606683296_1_0.gif

با این اوصاف LeMax 2 Pro قرار است با این میزان از قدرت چه کاری انجام دهد؟ فقط این مقدار حافظه رم نیست که در این تلفن خودنمایی می‎کند، طبق اعلام PhoneRadar به نظر می‎رسد این دستگاه قرار است از یک پردازنده Snapdragon 821 نیز استفاده کند. این پردازنده هنوز در هیچ تلفنی به کار نرفته است، اما انتظار می‎رود توان پردازشی آن کمی‎ بیشتر از تراشه فعلی Snapdragon 820 به کار رفته در پرچمدارانی مثل HTC 10 و LG G5 باشد. ظاهرا Snapdragon 821 یک تراشه چهار هسته‎ای با حداکثر کلاک 2.3 گیگاهرتز است، این در حالی است که حداکثر سرعت Snapdragon 820 مقدار 2.15 گیگاهرتز است که تفاوت چندانی محسوب نمی‎شود.

مطلب پیشنهادی

با این اسمارت‌فون فوق سری ۱۴ هزار دلاری بیشتر آشنا شوید
حاضراید این قدر پول برای چند ویژگی امنیتی بدهید؟

اغلب تلفن‎های قدرتمند چینی تنها از یک نمایشگر 1080p استفاده مي‎كنند، اما این بار شایعات حاکی از آن است که LeEco LeMax 2 Pro از یک صفحه‌نمایش بزرگ 5.7 اینچی با رزولشن 1440 در 2560 پیکسل استفاده خواهد کرد. طبق این گزارش‌ها همچنین 128 گیگابایت فضای ذخيره‌سازی داخلی به همراه یک اسلات کارت microSD و همچنین یک دوربين پشتی 25 مگاپیکسلی و یک دوربين 8 مگاپیکسلی در جلو نیز از دیگر قابلیت‎های این تلفن جدید است. تمام این تجهيزات نیز احتمالا در یک قاب فلزی زیبا قرار خواهند گرفت.

از نظر تئوری چنین امکاناتی می‎تواند از تمام تلفن‎های موجود در جهان برتر باشد و باید منتظر بود و دید که باتری آن چطور می‎تواند از عهده تامین انرژی این همه قدرت برآید. ظاهرا جک هدفن آن نیز از طرح Moto Z الهام گرفته شده است. در مجموع به نظر می‎رسد چنین ویژگی‎هایی برای یک تلفن کمی‎ زیاده روی و اغراق آمیز باشد. Galaxy S7 Edge سامسونگ یک دستگاه چند منظوره و پیشرفته است که تنها از 4 گیگابایت رم استفاده می‎کند.

اما بزرگترین مشکل در مورد LeEco LeMax 2 Pro، صرف نظر از نام آن، این است که احتمالا این تلفن عرضه جهانی نخواهد داشت. هر چند ظاهرا قرار است این شرکت تعداد محدودی از این تلفن را پاییز امسال در ایالات متحده عرضه کند.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟