بنا بر اعتقاد شرکت New Balance
آینده کفش‎های کتانی در دستان چاپ سه بعدی است
امسال ابداعات مبتکرانه زیادی روی کفش‎های کتانی صورت گرفته است. شرکت نایک یک کفش کتانی را معرفی کرد که خودش بندهایش را می‎بندد، شرکت آدیداس یک نوآوری سه بعدی برای رویه کفش و کفشی که وسایل شما را در خود پنهان می‎کند را معرفی کرد. حالا شرکت New Balance هم تصمیم گرفته تا با تولید تعداد محدودی کفش چاپ سه بعدی وارد این بازی‎های خلاقانه شود.

1606683296_1_0.gif

نام این محصول مبتکرانه Zante Generate است که تنها در تعداد بسیار محدود 44 جفت تولید شده است. این اولین نوآوری پس از خرید این نام تجاری توسط مالک فعلی آن جیم دیویس است. چیزی که در مورد این کفش جالب توجه به نظر می‎رسد، این است که بخش میانی آن کاملا متخلخل بوده و چیزی شبیه به حفره‎های کندوی زنبور است.

خود شرکت می‎گوید این طراحی باعث می‎شود که بخش رویه کفش شکلی کاملا قالب با پا به خود بگیرد. این به این معنا است که هر چه بیشتر شما اين کفش را بپوشید، بیشتر قالب پای شما شده و استفاده از آن راحت‎تر می‎شود.

این کفش با همکاری شرکت 3D Systems تولید شده است، شرکتی که در گذشته نیز با آدیداس کار کرده است. برای ساخت رویه‎ها از پودر الاستومری استفاده شده است که علاوه بر انعطاف پذیر بودن بسیار مقاوم، بادوام و در عین حال نرم است.

مدیرعامل این شرکت رابرت دیمارتینی می‎گوید: «موقعیت منحصر به فرد ما هم به عنوان تولیدکننده و هم خرده فروش این امکان را فراهم آورده تا اولین کفش ورزشی با رویه چاپ سه بعدی جهان را به بازار عرضه کنیم. Zante Generate نشان داده که اسقامت طراحی و نوآوری New Balance به مشتريان این امکان را می‎دهد تا یک فناوری تاریخی را در اختیار داشته باشند.»

این کفش شاید برای همگان نباشد، اما چیزی که مسلم است این است که تمام شرکت‎های مشهور تولید کفش در حال تلاش برای ورود به بازی کفش‎های کتانی راحت هستند. این کفش کتانی به زودی با قیمت 400 دلار در سایت newbalance.com قابل خریداری است.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟