گوگل باز هم فاصله‌اش را با رقبا بیشتر کرد
آپلود رایگان 50 هزار آهنگ روی کلاود
گوگل اخیراً برای رقبابت در حوزه استریم موسیقی، قدم بزرگی برداشته است. این شرکت به تازگی اعلام کرده که می‌توانید 50 هزار آهنگ از مجموعه شخصی موسیقی‌تان را از طریق Google Play Music بصورت کاملاً رایگان روی کلاود آپلود و ذخیره کنید. محدودیت قبلی 20 هزار آهنگ بود.

1606683296_1_0.gif

مجموع فعلی دو برابر میزانی ست که اپل به کاربرانش اجازه می‌دهد تا با iTunes Match آپلود کنند که البته سرویس پریمیوم آن سالانه 24.99 دلار هزینه دارد. (خرید سرویس iTunes Match  این امکان را به شما می‌دهد تا بدون مزاحمت  تبلیغات به iTunes Radio اپل گوش دهید.) Amazon Music به مشتریانش اجازه ذخیره 250 آهنگ را در کلاود به صورت رایگان می‌دهد. مشترکین آمازون می‌توانند 250 هزار آهنگ آپلود کنند که البته مستلزم صرف پول است. گوگل فضای 50 هزار آهنگ را به صورت رایگان در اختیارتان می‌گذارد و به نظر می‌رسد که کلکی هم در کار نباشد. گوگل این کار را فقط برای ایجاد شکاف بیشتر میان خود، اپل، آمازون و Xbox Music مایکروسافت انجام داده است.

سرویس ذخیره‌ساز ابری موسیقی گوگل مزایای بسیاری دارد اما گه‌گاهی اشتباهات عجیب و غریبی در کاور آلبوم‌ها از آن سر می‌زند که اصلاح آن بسیار آسان است. در کل این سرویس صرف‌نظر از اینکه بخواهید برای Google Play Music هزینه کنید یا نه، ارزش امتحان کردن را دارد. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟