Sunbook 7 و Sunbook 14
CES 2016: گجتی برای شارژ رایگان تلفن همراه و تبلت با انرژی خورشید
می‌شود با چند کار ساده با محیط زیست دوستانه‌تر رفتار و زندگی کرد. مثلا حمام کردن‌مان را کوتاه کنیم یا وسایل برقی بلااستفاده را از پریز بکشیم. این راه‌های زیست محیطی هر روز وسیع‌تر می‌شوند، و حالا با وجود دو محصول جمع‌آوری انرژی خورشیدی از شرکت NRG می‌شود بیش از پیش از مصرف سوخت‌های فسیلی فاصله گرفت.

1606683296_1_0.gif

کیت‌های Sunbook 7 و Sunbook 14 امسال در نمایشگاه CES معرفی شدند. در هر دو کیت یک پانل هوشمند خورشیدی و یک باتری قابل جداشدن با هم تلفیق شده‌اند تا با همکاری یکدیگر راهی جدید برای شارژ تلفن‌ها و تبلت‌ها پیش پای کاربران بگذارند.

هر دوی این صفحات خورشیدی اطمینان حاصل می‌کنند که کاربر با شیوه‌ای کاملا مسئولانه در برابر محیط زیست همیشه شارژ کامل در اختیار داشته باشد. با آن‌که قرار دادن صفحات خورشیدی بر روی سقف احتمالا کار چندان آسانی نیست اما با یکی از این کیت‌ها می‌توانید انرژی تجدیدپذیر را به زندگی‌تان بیاورید. 

استفاده از این کیت‌ها فوق‌العاده آسان است. هرکدام از این صفحات، انرژی خورشیدی را جمع‌آوری کرده و برق حاصل را در باتری‌های جداشدنی ذخیره می‌کنند. وقتی نیاز شد تلفن یا تبلت‌تان را شارژ کنید به سادگی از باتری این کیت‌ها استفاده کنید و به خودتان برای استفاده از انرژی پاک و تجدیدپذیر آفرین بگویید.

Sunbook 7 برای گوشی‌های تلفن همراه طراحی شده و با داشتن یک صفحه خورشیدی و باتری 3870 میلی‌آمپری می‌تواند یک بار بطور کامل تلفن‌تان را با انرژی پاک شارژ کند. با نشانگر ال‌ای‌دی خوانا این دستگاه دقیقا می‌دانید که چقدر انرژی خورشیدی ذخیره کرده‌اید و همچنین قادر خواهید بود تا محل و زاویه دقیق قرارگیری نسبت به خورشید برای بهره‌وری بهتر را تعیین کنید. سپس صفحه خورشیدی، باتری فوق باریک و بسیار کوچک Gopack 15 که تنها 2 تا 4 ساعت برای شارژ شدن زمان نیاز دارد را شارژ می‌کند.

Sunbook 14 هم هست تا برای تبلت‌هایتان برق رایگان تامین کند. خیلی راحت و بدون نیاز به دسترسی به پریز برق می‌توانید هر زمان و هر کجا براحتی دستگاه‌تان را به این صفحه خورشیدی هوشمند متصل کنید و آماده شارژ شدن شوید. این نسخه از سان‌بوک با یک Gopack 40 با ظرفیت 12 هزار میلی‌آمپر تجهیز شده و توسط پانل خورشیدی 14 واتی این دستگاه در کمتر از پنج ساعت شارژ کامل می‌شود. درست مثل Sunbook 7، در این نسخه هم می‌توانید توسط نشانگر ال‌ای‌دی از وضعیت و میزان شارژ مطلع شوید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟