Rival 700
CES 2016: ماوس گیمینگ ماژولار با یک نمایشگر LCD
لوازم جانبی زیادی برای کامپیوترهای گیمینگ وجود دارد‌؛ در حقیقت آن‌قدر تنوع این وسایل زیاد است که تمیز دادن آن‌ها از یکدیگر مشکل است. چه چیزی یک صفحه‌کلید را از دیگری بهتر می‌کند؟ تفاوت واقعی میان دو ماوس گیمینگ در چیست؟ خب، SteelSeries جواب یکی از این سوالات را دارد: Rival 700، آخرین ماوس کامپیوتر این شرکت چیزی دارد که رقبا ندارند: یک نمایشگر LED داخلی.

1606683296_1_0.gif

این یک ویژگی عجیب و پیش‌بینی نشده است اما قطعا Rival 700 را نسبت به ماوس‌های دیگر متمایز می‌کند. در سمت جلو چپ این ماوس یک نمایشگر کوچک قرار گرفته که نه تنها تنظیمات خود ماوس (پیکربندی‌های ماکرو، حساسیت و غیره)، بلکه اطلاعات بازی‌ها را نیز نشان می‌دهد. در یک بازی چند نفر را به هلاکت رساندید؟ سطح سلامت کاراکترتان در چه وضعی است؟ اگر بازی بگونه‌ای ساخته شده باشد که با SteelSeries کار کند، شما می‌توانید آن اطلاعات را روی ماوس‌تان ببینید.

اما این تنها چیزی نیست که Rival 700 را جالب کرده است. این ماوس ماژولار نیز هست؛ سنسوری که روی آن قرار گرفته را نمی‌پسندید؟ براحتی آن را با یک لیزر دیگر تعویض کنید. سنسور اصلی این ماوس قابلیت ارتقا یا تعویض دارد، و کاربر می‌تواند قاب و کابل را به خواسته خود تغییر دهد.

سرانجام، Rival 700 قادر است به بازیکن هشدارهای لمسی داده و وی را از اتفاقات بازی مطلع کند (مثلا بازیکن از طرف دشمن مورد اصابت قرار گرفته و یا یک قابلیت زمانی شارژ شده است). روشن نیست که این ویژگی چه حسی خواهد داشت اما SteelSeries می‌گوید که ظریف و نامحسوس اتفاق می‌افتد و در دقت کاری شما تاثیری نخواهد گذاشت. این هم یک ویژگی دیگر که سبب جذابیت این ماوس می‌شود. Rival 700 در اواخر بهار به فروشگاه‌ها خواهد آمد.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟