مینی پی سی از شرکت الایت‌گروپ
07/11/1393 - 15:35
LIVA X کامپیوتری به اندازه قوطی نوشابه
شرکت کامپیوتری الایت گروپ (ECS) در 5 ژانویه 2015 جدیدترین عضو خانواده LIVA، مدل LIVA X را در نمایشگاه CES 2015 به نمایش گذاشت.

1606683296_1_0.gif

مینی کامپیوتر LIVA X با ابعادی معادل یک قوطی نوشابه، به طرز شگفت‌آوری کارآمد است و تجربه یک کامپیوتر کامل را با سیستم‌عامل‌های Windows 7، Windows 8.1  و سیستم‌عامل‌های دیگر مبتنی بر لینوکس، مانند اوبونتو به مخاطبان خود ارائه می‌دهد.

این کامپیوتر کوچک با قابلیت پشتیبانی از دو صفحه‌نمایش، مجهز به Bluetooth 4.0، شبکه‌های وای‌فای، USB 3، کارت شبکه گیگابیتی، شیار  mSATA است که با استفاده از طراحی گرمایی و رساندن نویز به صفر دسی‌بل به همراه پردازشگر 22 نانومتری Bay Trail-M SoC شرکت اینتل، مصرف انرژی را به میزان چشم‌گیری (کمتر از 15 وات) کاهش می‌دهد. LIVA X با وجود کاهش ابعادش با قالب گنجانده شده VESA، استاندارد جدیدی برای گسترش عملکرد و قابلیت مینی کامپیوتر‌ها به وجود آورده است و با گارانتی سازگار ارقام در بازار عرضه می‌شود. شرکت سیستم‌های کامپیوتری الایت گروپ ECS نام دارد که در سال 1987 تاسیس شده است. در سالهای اخیر، تمرکز اصلی ECS از مادربورد ها به کامپیوترهای All-In-One، نوت‌بوک‌ها، مینی کامپیوترها و دیگر محصولات قابل حمل گسترش یافته است.

 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟