ادعا یا واقعیت
آیا BlackBerry Priv امن‎ترين تلفن آندرويدی است؟
هر چند تلفن BlackBerry Priv هنوز به بازار عرضه نشده است، اما به نظر می‎رسد اهداف بلند مدت بزرگی برای آینده این تلفن هوشمند آندرويدی در نظر گرفته شده است. بلک‎بری در یک مطلب منتشر شده در وبلاگ خود اعلام کرده است که قصد دارد به صورت ماهانه به‎روزرسانی‎ها و نسخه کامل برطرف سازی مشکلات مرتبط با گزارشات امنیتی ماهیانه آندروید را در اختیار عموم قرار دهد.

1606683296_1_0.gif

این شرکت وعده داده است که شما را در مقابل تهدیداتی که خودتان هم از آن بی اطلاع هستید حتی قبل از این که این تهدیدات امنیتی به صورت گسترده به اطلاع عموم رسیده و امکان سوء استفاده از این اطلاعات برای مقاصد حملات مخرب فراهم شود، محافظت کند. این به‎روزرسانی‎ها به صورت خودکار و رایگان برای خریدارانی که تلفن خود را از طریق وب‎سایت بلک‎بری یا هر فروشگاه معتبر دیگری تهیه کرده و موافقت خود را برای مشارکت در برنامه به‎روزرسانی ماهانه اعلام کرده باشند، ارسال می‌شود.

از طرفی بسته به میزان شدت این تهدیدات، بلک‎بری می‎گوید به محض مطلع شدن از آن، مشکل را با عرضه نسخه‎های کامل اصلاح شده برطرف خواهد کرد. در واقع با توجه به باز بودن ذاتی پلتفرم آندرويد تحقق چنین کاری به یک مراقبت تمام مدت نیاز خواهد داشت.

خرید Priv در اصل بیشتر مناسب کسانی است که می‎خواهند از آن در محیط اداری تجاری خود استفاده کنند. در صورتی که شما از کاربران تجاری Priv باشید، بلک بری به بخش IT شرکت شما این امکان را می‎دهد تا روی به‎روزرسانی‎های نصب شده روی دستگاه‎های Priv  نظارت کامل داشته باشند.

قرار است نسخه آن‎لاک شده Priv از نهم نوامبر با قیمت 699 دلار وارد بازار شود.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟