بزرگ‌تر فکر کنید!
تبلت 18.4 اینچی؛ محصول غیرمنتظره بعدی سامسونگ
ماه گذشته هنگامی که سامسونگ گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 پلاس را معرفی کرد، تیزری از یک محصول دیگر با نام Gear S2 نیز منتشر کرد. امروز Gear S2 سرانجام بصورت کامل رونمایی شد. جالب است که در طی رویداد مطبوعاتی Gear S2، سامسونگ تیزری از یک محصول جدید دیگر پخش کرد. این بار این دستگاه یک تبلت است. نام آن را Galaxy View گذاشته‌اند و از تیزر آن چیز زیادی دستگیرتان نمی‌شود اما سامسونگ به "بزرگ‌تر فکر کنید" و "یُعدی جدید از سرگرمی" اشاراتی کرده است. با یک جمع و تفریق ساده، Galaxy View به احتمال زیاد همان تبلت 18.4 اینچی است که ماه گذشته شایعاتی درباره‌اش پخش شد.

1606683296_1_0.gif

اگر مشخصات آشکار شده در گزارش پیشین درست از آب در آیند، این تبلت غول‌آسا چندان سطح بالا نخواهد بود چرا که SM-T670، که احتمال می‌رود همان Galaxy View باشد، نمایشگری با تفکیک‌پذیری 1920 در 1080 پیکسل دارد که با توجه به اندازه نمایشگر وضوح چندان بالایی محسوب نمی‌شود. دیگر مشخصات این تبلت شامل یک پردازشگر Exynos 7580 با 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی با یک درگاه microSD، یک دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسلی، دوربین پشتی 8 مگاپیکسلی و باتری 5700 میلی‌آمپری می‌شود. گفته می‌شود که ابعاد این تبلت 451.8 میلی‌متر عرض، 275.8 میلی‌متر طول و 11.9 میلی‌متر ضخامت است.

چه کسی چنین چیزی را می‌خرد؟ گزارش شده که سامسونگ این محصول را بیش از هر چیز، یک نوع تبلت خانوادگی اتاق نشیمن تجسم می‌کند. چنین غولی به طور بالقوه می‌تواند در یک کلاس درس نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

در حال حاضر قطعی نیست که مشخصات و اندازه Galaxy View با SM-T670 یکی باشد اما به نظر می‌رسد با هم جور در می‌آیند. باید اذعان داشت که استفاده از تفکیک‌پذیری 1080p در چنین اندازه‌ای انتخاب عجیبی به نظر می‌رسد اما به احتمال زیاد سامسونگ می‌خواسته هزینه‌ها را پایین نگه دارد و سود را بالا ببرد. شما چه فکر می‌کنید؟ به نظرتان جایی هست که چنین دستگاهی به درد بخورد؟

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟