آیا هواوی نمی‎توانست آن را بزرگ‌تر و بهتر تولید کند؟!
Mate S هواوی را متفاوت از گوشی‌های دیگر لمس کنید!
تلفن جدید Mate S محصول دیگری از هواوی است که در نمايشگاه IFA 2015 از آن رونمایی شد و این بار این شرکت چینی سعی دارد روش تعامل ما با فبلت‎ها را با فناوری Force Touch خود تغییر دهد.

1606683296_1_0.gif

این تلفن با برخورداری از یک صفحه‌نمایش 5.5 اینچی Full HD از +Galaxy S6 Edge سامسونگ و Nexus 6 کوچک‎تر است و خود را هم رده با iPhone 6 Plus و OnePlus 2 و LG G4 می‎داند.  Mate S جانشین بهینه شده Ascend Mate 7 است و از ویژگی‎های آن می‎توان به پردازنده هشت هسته‌ای Kirin 935، سه گیگابایت حافظه رم، 32 یا 64 گیگابایت فضای ذخيره‌سازی داخلی، یک اسلات microSD، NFC و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعت اشاره کرد.

مطلب پیشنهادی: بررسی کامل اسمارت‌فون هواوی Mate S

این مشخصات چندان برجسته هم نیستند و باید گفت به جای مقايسه Mate S با تلفن‎های سطح بالاتری از ال‎جی، سامسونگ و اپل باید آن را هم رده با OnePlus 2 دانست. اسکنر تشخیص اثر انگشت تعبیه شده در پشت Mate S به Fingerprint Sense 2.0 ارتقاء پیدا کرده است که میزان حساسیت و سرعت تشخیص را بالا می‎برد، و این به این معنا است که این سنسور قادر است اثر انگشت شما را حتی زمان خیس بودن آن تشخیص دهد.

فشار را احساس کنید (با لمس صفحه)

بزرگترین قابلیت Mate S هواوی بهره‌مندی آن از فناوری Fore Touch است. با این فناوری صفحه‌نمایش می‎تواند بر اساس میزان فشاری که شما به آن وارد می‎کنید عکس العمل نشان داده و عملکردی متفاوت داشته باشد. هواوی برای درک بهتر این قابلیت در رابط کاربری خود چند مثال را گنجانده است که شامل فشار زیاد روی یک عکس برای بزرگنمایی آن یا فشار زیاد روی گالری برای نمایش بزرگتر تصاویر بند انگشتی می‎شود. اما جای تعجب است که چرا این فناوری Force Touch تنها روی مدل 128 گیگابایتی تعبیه شده است و هنوز تاریخ عرضه یا قیمتی برای این مدل خاص مشخص نشده است.

دوربین

در پشت این تلفن یک دوربين سطح متوسط  13 مگاپیکسلی قرار دارد و جای تعجب است که چرا هواوی به آن لقب پریمیوم داده است. یک اسکنر اثر انگشت هم درست زیر این دوربين قرار دارد. اما در عوض دوربين جلوی 8 مگاپیکسلی این تلفن علاقمندان به سلفی گرفتن را شگفت زده خواهد کرد.

تاریخ عرضه Mate S هواوی برای انگلستان، استرالیا و چند کشور دیگر ماه سپتامبر در نظر گرفته شده است، و قرار است تا ماه اکتبر عرضه جهانی آن آغاز شود. در مورد قیمت هم باید گفت که مدل 32 گیگابایتی در دو رنگ خاکستری و زرد مایل به قهوه‎ای با قیمت 730 دلار و مدل 64 گیگابایتی با قیمت 785 دلار در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟