باز هم یک تلفن همراه جدید و بازار داغ شایعات
دیدار با Nexus 5 جدید ال‎جی در 29 سپتامبر
تقريبا تمام شایعاتی که در مورد مشخصات Nexus 5 جدید ال‎جی به بیرون درز پیدا کرده سطحی و نامشخص است اما تاریخ عرضه آن به طور مشخص اعلام شده است. اگر شایعات منتشر شده از کره جنوبی صحت داشته باشد، ما در تاریخ بیست و نهم سپتامبر شاهد ارائه این تلفن در فروشگاه آن‎لاین گوگل خواهیم بود.

1606683296_1_0.gif

منبع اصلی شایعه تاریخ عرضه این تلفن که توسط  G for Games اعلام شده است همان جایی است که تاریخ عرضه Nexus 5 اصلی را دو سال پیش به درستی اعلام کرده بود، بنابراین شاید این بار هم بتوان به صحت این خبر امیدوار بود.

هنوز هیچ خبر قطعی در مورد مشخصات فنی یا ظاهر این تلفن در دسترس نیست، اما بازار گمانه‌زنی در مورد آن داغ است. بعضی شایعات حاکی از آن است که این تلفن به یک پردازنده Snapdragon 620 کوال‎کام مجهز خواهد بود، در حالی که برخی دیگر مدعی هستند که وظیفه پردازش در این تلفن به یک Snapdragon 810 سپرده شده است. شایعه‎ای دیگر حاکی از آن است که طراحی این مدل جدید کاملا با طراحی سال 2013 متفاوت خواهد بود.

مطلب پیشنهادی: ال‎جی و هواوی نکسوس‌های جدید گوگل را می‌سازند

تا بیست و نهم سپتامبر زمان زیادی باقی نمانده است و شاید ال‌جی تصمیم بگیرد این تلفن پر سر و صدا را در بزرگترین نمايشگاه فناوری اروپا (IFA 2015) رونمایی کند. باید تا آن زمان منتظر بود و دید.

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟