انتظارها به پایان رسید
 گلکسی S9 و  گلکسی+S9 سامسونگ معرفی شدند
بالاخره انتظارها به پایان رسید و سامسونگ سری پرچم‌دار خود را معرفی کرد. مطابق انتظار، گوشی‌های galaxy S9 و +galaxy S9 با سر و صدای زیادی معرفی شدند و انتظارات ما را هم برآورده کردند. البته باید منتظر عرضه عمومی این گوشی‌ها بود و مدتی با این گوشی‌ها کار کرد تا بتوان با اطمینان در ارتباط با پرچم‌داران جدید سامسونگ اظهار نظر کرد.

1606683296_1_0.gif

در شبکه بخوانید:

خلاصه‌ای از مراسم رونمایی از Galxy S9 و Galaxy S9+

در این مراسم، دی جی کوه، مدیر واحد موبایل سامسونگ با صحبت‌هایی در ارتباط با اینترنت اشیا و خانه‌های هوشمند پرداخت و اذعان داشت که طراحی گوشی‌های جدید سامسونگ تماماً بر اساس نیاز کاربران صورت می‌گیرد. در همین راستا، وی مهم‌ترین نیاز کاربران امروزی گوشی‌های هوشمند را مبحث عکاسی و فیلمبرداری بیان کرد و گوشی‌های جدید S9 و +S9 را دیوایس‌هایی مهم در راستای بهبود تجربه خانه هوشمند، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا معرفی کرد. 

در ادامه صحبت‌های کوه، جاستین دنیسون، مسئول بخش بازاریابی سامسونگ به تمجید از نمایشگرهای Infinity پرداخت و مدعی شد که مردم تا پیش از Galaxy S8 چیزی شبیه به آن را ندیده بودند.

البته هر علاقه‌مند به گوشی‌ای می‌داند که پیش از سامسونگ، این شرکت شیائومی بود که با گوشی Mi Mix نمایشگرهای بدون حاشیه را وارد بازار کرد و حتی پیش از شیائومی هم، شارپ تلاش‌های زیادی در راستای عرضه یک گوشی با نمایشگر بدون حاشیه کرده بود و به نتایج قابل توجهی هم دست یافته بود!

در ادامه هم جاناتان وانگ، مدیر بازاریابی سامسونگ به تمجید از محصول جدید شرکتش پرداخت و آن را «انقلابی در دوربین گوشی‌های هوشمند» معرفی کرد. دلیل این انقلاب را می‌توان در قابلیت تغییر میزان f دیافرگم جست. این دوربین‌ها می‌توانند میان مقادیر مختلف f جابجا شوند و با توجه به نور محیط، خود را با شرایط نوری منطبق کنند.

در ادامه این مراسم، سامسونگ قابلیت شگفت انگیز ضبط ویدیوی حرکت آهسته 960 فریم بر ثانیه را به رخ کشید؛ قابلیتی که برعکس نمونه سونی، بدون هیچ اشکال و محدودیت غیر منطقی‌ای صورت پذیرفت. 

امکانات جدید

اسکن هوشمند

این قابلیت تلفیقی از ویژگی تشخیص چهره و ویژگی اسکن عنبیه چشم است. با ترکیب این دو فناوری، ضریب امنیتی گوشی‌های نسل جدید سامسونگ نسبت به نسل قبل، بهبودی چشمگیر پیدا خواهد کرد.

ضبط ویدیو حرکت آهسته

در پرچم‌داران جدید سامسونگ، کاربر می‌تواند ویدیوهای حرکت آهسته‌ای با سرعت 260 تا 960 فریم بر ثانیه ضبط کند!

عکاسی با گشودگی دیافراگم تغییر پذیر

این مسئله می‌تواند در جذب نور تاثیر به سزایی داشته باشد و در نتیجه، تجربه عکاسی در محیط‌های تاریک را به طرز چشمگیری بهبود ببخشد.

AR Emoji

 قابلیت AR Emoji سامسونگ، چیزی شبیه به همان انیموجی است که بسیار پیشرفته‌تر شده است. کاربر می‌تواند این انیموجی‌ها را شخصی‌سازی کرده و تنوع بسیار گسترده‌ای از افکت‌ها را روی کرکتر کارتونی ساخته شده از عکس خود پیاده سازی کند. جالب‌ترین نکته این قابلیت، ساخته شدن انیموجی از راه کارتونیزه کردن صورت خود کاربر است! دیگر نیازی نیست به جای شما، یک روبات یا تک‌شاخ حرف بزند. این خود شمایید که کارتونی شده‌اید!

دوربین هوشمند

به کمک هوش مصنوعی، هر متنی که در تیررس دوربین‌های قدرتمند این گوشی قرار بگیرند، می‌توانند به زبان‌های تعیین شده ترجمه شوند. این قابلیت تا پیش از این در گوشی‌های پیکسل گوگل و هوآوی میت به کار رفته بود و امسال هم نوبت سامسونگ و الجی شده است که از آن استفاده کنند. 

ماهنامه شبکه را از کجا تهیه کنیم؟
ماهنامه شبکه را می‌توانید از کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور و نیز از دکه‌های روزنامه‌فروشی تهیه نمائید.

ثبت اشتراک نسخه کاغذی ماهنامه شبکه     
ثبت اشتراک نسخه آنلاین

 

کتاب الکترونیک +Network راهنمای شبکه‌ها

  • برای دانلود تنها کتاب کامل ترجمه فارسی +Network  اینجا  کلیک کنید.

کتاب الکترونیک دوره مقدماتی آموزش پایتون

  • اگر قصد یادگیری برنامه‌نویسی را دارید ولی هیچ پیش‌زمینه‌ای ندارید اینجا کلیک کنید.

ایسوس

نظر شما چیست؟