01/07/1396 - 05:05
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته آخر شهریور
در هفته گذشته راهنمای خرید موبایل پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و مقالات: شبکه، امنیت و موفقیت نیز در رده‌های بعدی پربازدیدها بودند.

1606683296_1_0.gif

راهنمای خرید بهترین گوشی‌های زیر 500 هزار تومان

اگر با بودجه‌ای در حدود 500،000 تومان قصد خرید یک گوشی جدید را دارید، این مقاله راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

برای آن که یک متخصص بهتر شبکه‌ شوید، نیاز به تحصیلات ندارید

دنیا به کار متخصصان شبکه، روز به روز بیشتر احتیاج پیدا می‌کند. دانشگاه‌ها متخصصان کامپیوتر و فناوری اطلاعات را تربیت می‌کنند؛ اما هیچ‌کس به شما نمی‌آموزد که چگونه یک متخصص بهتر و برجسته شوید. این چیزی است که خودتان باید آن را بیاموزید.

چگونه با اسمارت‌فون گذرواژه‌های شبکه وای‌فای را پیدا کنیم؟

اگر قصد دارید دستگاه جدیدی را به شبکه وای‌فای متصل کنید اما گذرواژه ورود به‌شبکه را فراموش کرده‌اید غصه نخورید. برای دسترسی به این گذرواژه‌ها در هر دو سیستم‌عامل iOS و آندروید چند روش ساده و آسان وجود دارد که به‌شما در پیدا کردن آن‌ها کمک می‌کند. برای آگاهی از این روش‌ها این مقاله را مطالعه کنید.

مراقب باشید، مجرمان سایبری نرم‌افزار CCleaner را هک کردند + راه حل

CCleaner یکی از محبوب‌ترین بسته‌های ویژه ویندوز است که از سوی بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما متاسفانه این نرم‌افزار محبوب به بدافزار مخربی آلوده شده است. ما در این مقاله به شما نشانه‌های آلودگی و کارهایی که باید انجام دهید را اعلام می‌داریم.

چگونه ذهن افراد را تغییر دهیم؟

در کسب‌وکار هم مانند زندگی، موفقیت شما می‌تواند به تغییر ذهنیت یا عقیده افراد بستگی داشته باشد زیرا باعث می‌شود با شما هم‌عقیده شوند. این کار به‌طور تعجب‌آوری سخت و دشوار است و افراد خیلی کمی هستند که قادرند به خوبی آن‌را انجام دهند.

سیگنال وای‌فای را با این ده روش ساده تقویت کنید

اگر سیگنال وایرلس روتر شما ضعیف است، تداخل در محل استفاده زیاد است و در نتیجه، هنگام استفاده از اینترنت سرعت پایینی دارید روش‌هایی وجود دارد که با عمل کردن به آن‌ها می‌توانید قدرت سیگنال وای‌فای را افزایش دهید. در این مقاله 10 روش کاربردی برای حل این معضل ارائه شده است.

آیفون 8 پلاس با آیفون 7 پلاس چه تفاوت‌ و شباهت‌هایی دارد؟

شاید این سؤال در ذهن شما هم ایجاد شده باشد که آیفون 8 پلاس اپل (iPhone 8 Plus) چه شباهت‌ها و چه تفاوت‌هایی را در مقایسه با نسل پیشین خود یعنی آیفون 7 پلاس (iPhone 7 Plus) ارائه می‌کند؟ در این مقاله ما به تفاوت‌ها و شباهت‌های این دو محصول اشاره مستقیمی خواهیم داشت.

فایل‌های بزرگ را با وی‌ترنسفر به‌صورت رایگان و آنلاین ارسال کنید + دانلود

در دنیای امروز که رسانه‌ها در آن در کانون توجه قرار دارند، هر روز شاهد تولید حجم انبوهی از محتوا هستیم. و زمانی‌که محتوا تولید می‌شود، بین کاربران دست‌به‌دست می‌شود. با این‌که ابزار زیادی برای ارسال فایل‌های خیلی بزرگ در محیط آنلاین در دسترس است، اما تنها تعداد اندکی از آن‌ها مانند "وی‌ترنسفر" به‌شما سرویس رایگان و کامل می‌دهند.

آموزش نصب آپدیت iOS 11 روی آیفون و آیپدهای اپل

اپل نسخه رسمی iOS 11 را به صورت رسمی منتشر کرد. بنابراین هم اکنون عده زیادی از کاربران سری آیفون و آیپدهای این کمپانی قادر به آپدیت سیستم عامل دستگاهشان هستند و می‌توانند از جدیدترین نسخه iOS استفاده کنند. با سایت شبکه همراه باشید تا نحوه نصب آپدیت iOS 11 روی آیفون و آیپدهای اپل را برایتان شرح دهیم.

برای ارائه‌ یک رزومه قوی چه کار باید کرد؟

بدون شک یک رزومه خوب پیش‌نیاز استخدام در شرکت دلخواهتان است. در این مطلب شش مقاله کاربردی در زمینه نوشتن رزومه موفق، اشتباهات رایج در رزومه‌نویسی و همچنین نکاتی که در مصاحبه شغلی لازم است تا بدانید، گردآوری کردیم. با شبکه همراه باشید.

ایسوس

نظر شما چیست؟