30/05/1396 - 23:14
ثبت نام مسابقه تابستانه ایسوس و ICG تمدید شد
اگر هنوز در گرمای تابستان، در حال بازی با سیستم خود هستید، هنوز وقت دارید تا در مسابقه جایزه بزرگ تابستانه ایسوس و مجموعهICG شرکت کنید!

1606683296_1_0.gif

برند نخست گیمینگ در جهان، بار دیگر شما را به شرکت در مسابقه تابستانه امسال با همکاری مجموعه ICG دعوت می کند. در این سری از مسابقات سه بازی محبوب League of Legend (تیمی) ، Taken و Heart Storm (تک نفره) به عنوان مسابقات اصلی در نظر گرفته شده اند که در مجموع بیش از 10000000  تومان جایزه نقدی در نظر گرفته شده است. بنا به درخواست برخی تیم ها و گیمرها، مدت ثبت نام تنها تا دو روز دیگر تمدید گردیده است.

این مسابقات در دو مرحله مقدماتی-آنلاین و مرحله نهایی-LAN در تهران برگزار خواهد شد.

فینال و اختتامیه این مسابقات در روز ۵شنبه ۹شهریور و جمعه ۱۰شهریور با حضور شرکت ایسوس در گیم سنتر اینفینیتی با مراسم ویژه‌ای همراه خواهد بود.
قطعات این سری از مسابقات ROG SWIFT PG248، ماوس ROG GLADIUS II، ماوس پد های STRIX GLIDE SPEED وSTRIX GLIDE CONTROL به همراه هدست ROG Orion Pro می باشد.
همچنین در حین برگزاری مسابقات هم مراسمی جذاب  در مجموعه اینفینیتی از طرف ایسوس برگذار می شود که شما عزیزان می توانید برای شرکت در این مراسم و تماشای مسابقات به صورت رایگان حضور به هم رسانید.

برای ثبت نام در مسابقات فرصت را از دست ندهید و هم اکنون از طریق لینک زیر اقدام کنید:

http://www.iCG.ir/e-Sports

ایسوس

نظر شما چیست؟