24/04/1396 - 01:29
10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته‌ای که گذشت
در هفته ای که گذشت توصیه آلبرت انیشتین به پسرش پربازدیدترین مطلب سایت شبکه بود و در رده‌های بعدی مطالب پربازدید موضوعات: اینترنت اشیا، گجت، موفقیت و خودرو قرار گرفت. در این بخش مروری می کنیم بر 10 مطلب پربازدید سایت شبکه در هفته گذشته.

1606683296_1_0.gif

توصیه آلبرت انیشتین به پسرش در مورد بهترین روش یادگیری

آلبرت انیشتین در سن 36 سالگی شاهکار خود یعنی نظریه نسبیت عام را به اتمام رساند و فیزیک نوین را متحول کرد. به تازگی نامه‌ای از این فیزیکدان برجسته پیدا شده که مخاطب آن پسر 11 ساله‌اش هانس آلبرت می‌باشد وهمانند دیگر نامه‌های روشنگرانه او، پر از حکمت و تجارب پدرانه است و نکته‌ای در آن نهفته که می‌تواند نه تنها برای ما بلکه برای نسل‌های بعد از ما هم بسیار اثربخش و کاربردی باشد.

این 15 ابزار اینترنت اشیای متصل به رزبری پای جادو می‎کنند

اینترنت اشیا یک اصطلاح پرزرق و برق است که جامعه علمی‎ مدت زمان زیادی روی آن کار کرده است. تولیدکنندگان پس از آنکه کارکردهای عینی و موفقیت‎آمیز دستگاه‎های اینترنت اشیا را به اثبات رساندند، اکنون به‌دنبال آن هستند تا به این دستگاه‎ها اجازه دهند به‌شکل کاربردی‎تری داده‎ها را جمع‎آوری کنند. محققان و تولیدکنندگان به‌دنبال آن هستند تا اطلاعات دستگاه‎های اینترنت اشیا را براساس بازه‎های زمانی دقیق جمع‎آوری و طبقه‌بندی کنند... 

بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه بازار کدامند؟ + عکس

اگر از آن دسته افرادی هستید که به خرید گوشی‌های گران قیمت اعتقادی ندارید و بیشتر به دنبال محصولات مقرون به صرفه هستید، این مقاله اختصاصی را از دست ندهید. در این مقاله شما را با 10 گوشی اندرویدی ارزان و باکیفیت آشنا می‌کنیم. با سایت شبکه همراه باشید.

چگونه علت خراب شدن کامپیوتر ویندوزی خود را پیدا کنم؟

کامپیوترها در طول حیات خود بارها و بارها دچار مشکل شده یا فریز می‌شوند. کامپیوتر ویندوزی شما نیز ممکن است به‌طور خودکار ریست شده یا صفحه آبی مرگ را نشان دهد. در زمان بروز چنین اتفاقاتی اولین گام پیدا کردن جزییاتی است که علت چنین رخدادی را توصیف می‌کنند.

رنو ساندرو بخریم یا پژو 207؛ کدام بهتر است؟

لیست انتخاب خودرو در رنج زیر 50 میلیون تومان بسیار محدود و اکثرا بی‌کیفیت است. در این میان دو خودروی پژو 207 و رنو ساندرو در میان ایرانیان بسیار پرطرفدارند ولی خرید کدام یک مناسب تر است؟

چگونه پست‌های اینستاگرام را ذخیره کنیم؟

شاید برای شما هم این اتفاق رخ داده باشد که پستی را در اینستاگرام دیده باشید و تمایل پیدا کنید که آن را در گوشی خود ذخیره نمایید. در حالت عادی اینستاگرام امکان انجام این کار را در اختیارتان قرار نمی‌دهد، اما ترفندهایی وجود دارند که از طریق آن‌ها قادر به انجام این عمل و ذخیره‌سازی عکس و ویدئوهای اینستاگرام خواهید بود. با سایت شبکه همراه باشید.

اگر در کدنویسی تازه کار هستید، اول این زبان برنامه نویسی را یاد بگیرید

با فراگير شدن استفاده از فناوری و کار با کامپیوتر در دنیای امروز پیرامون ما، کسب و کار کسانی که از مهارت‎های برنامه نویسی برخوردار هستند نیز بسیار رونق پیدا کرده است. اگر شما هم قصد دارید به این حرفه روی بیاورید و به یک برنامه نویس روبات، طراح وب‎سایت یا یک کارمند حرفه‎ای تبدیل شوید، یادگیری این زبان برنامه نویسی نقطه شروع خوبی برای شما است.

جدیدترین لنز دوربین قابل تعویض و بدون آینه TL2 لایکا معرفی شد

شرکت لایکا (Leica) امروز از جدیدترین لنز دوربین قابل تعویض و بدون آینه خود با نام اختصاصی Leica TL2 رونمایی کرد. این لنز دوربین قرار است با قیمت 2000 دلار روانه بازار شود. با سایت شبکه همراه باشید. 

پنهان کردن شماره خود در حین برقراری تماس در آیفون

ترفندی که در این قسمت معرفی می‌کنیم از طریق یک کد USSD در آیفون‌ها قابل استفاده است. این ترفند سبب می‌شود تا بدون مشخص شدن شماره سیم‌کارتتان قادر به برقراری تماس با دیگران باشید. 

چگونه مغز خود را برای تبدیل شدن به یک کارآفرین پرورش دهیم؟

 

کارآفرینی یک شغل نیست. بلکه یکی از ویژگی‌های شخصیتی و هویتی انسان‌ها است. افرادی که کارآفرین هستند اهل خطر‌پذیری بوده و همواره ایده‌های جدیدی در ذهن خود دارند. اما برای دستیابی به این دو ویژگی منحصر به فرد باید ذهن خود را برای تفکر جدید آموزش داده و پرورش دهید.

ایسوس

نظر شما چیست؟