از ساعت ۱۰ صبح ۳۱ خردادماه
31/03/1396 - 19:14
پیش‌ثبت‌نام سالن اشتغال الکامپ ۹۶ آغاز شد
شرکت‌های علاقه‌مند به حضور در سالن اشتغال (HR) بیست و سومین نمایشگاه الکامپ از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خردادماه می‌توانند برای پیش‌ثبت‌نام از طریق سایت رسمی نمایشگاه الکامپ اقدام کنند.

1606683296_1_0.gif

سالن اشتغال به ابتکار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای و با مشارکت شرکت رادمان در بیست و سومین نمایشگاه الکامپ راه‌اندازی خواهد شد. در این سالن برای شرکت‌هایی که در حوزه اشتغال (HR) فعال هستند و سرویس‌دهی می‌کنند، شرکت‌هایی که برای ساماندهی کارکنان خود به کارشناسان منابع انسانی یا به مشاوره شرکت‌های حوزه مدیریت و توسعه منابع انسانی نیازمند هستند، فرصت حضور فراهم شده است.

مطلب پیشنهادی

استارتاپ‌ها در بهترین سالن‌های نمایشگاه الکامپ ۹۶ مستقر می‌شوند

علاوه برآن شرکت‌های فعال در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات که جویای نیروی انسانی ماهر و کارشناس هستند نیز می‌توانند، در سالن اشتغال نمایشگاه الکامپ شرکت کنند.

شرکت‌های حقوقی علاقه‌مند به حضور در سالن اشتغال از ساعت 10 روز چهارشنبه 31 خرداد ماه با مراجعه به سایت iran-elecomp.com می‌توانند از طریق بخش سامانه ثبت‌نام گزینه ورود به صفحه ثبت‌نام را انتخاب کنند و با تکمیل فرم موجود نسبت به پیش‌ثبت‌نام در این سالن اقدام کنند.

بیست و سومین نمایشگاه الکامپ 30 تیر ماه تا دوم مردادماه به همت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

ایسوس

نظر شما چیست؟