در همایش استانی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین)
18/02/1396 - 15:33
معرفی و نمایش تجهیزات شبکه توتولینک در استان گلستان
هفته گذشته، همایش استانی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز (گرین) در استان گلستان و شهر گرگان برگزار شد و فعالان آی‌تی‌ سراسر استان با محصولات و خدمات پشتیبانی این شرکت در حوزه‌های مختلف از جمله تجهیزات شبکه توتولینک آشنا شدند.

1606683296_1_0.gif

دکتر میرنقی مدیر بازاریابی شرکت پردیس صنعت سیاره سبز به عنوان اولین سخنران به تشریح محصولات و استانداردهای به‌کار گرفته شده شرکت گرین پرداخت. میرنقی با اشاره به تمرکز و حساسیت بالای گرین برای ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش، ورود محصولات جدیدی چون مادربرد‌ و کارت‌های گرافیک شرکت MSI و همچنین تجهیزات شبکه توتولینک به سبد محصولات شرکت گرین را نشانه‌ای از عزم جدی این شرکت برای گسترش بازار داخلی و بهره‌مندی کاربران ایرانی از سخت‌افزارهای باکیفیت با قیمت و خدمات پس از فروش مناسب برشمرد. میرنقی در ادامه از تلاش‌ نمایندگان و مراکز فروش در استان گلستان قدردانی و ابراز امیدواری کرد که ارتباط میان شرکت گرین و نمایندگان روز به روز گسترش یابد.

مهندس خوش‌سیر، مدیر فروش شرکت گرین دومین سخنران این همایش بود. خوش‌سیر راز پیشرفت و ماندگاری برند گرین را حفظ و ارتقای کیفیت و خدمات پس از فروش منسجم و گسترده محصولات این شرکت عنوان کرد. وی گفت: «20 سال حضور مستمر در بازارهای داخلی تنها با حمایت و پشتیبانی کاربران خوب ایرانی میسر شده و شرکت گرین از هیچ تلاشی فروگذار نکرده است. این میزان محبوبیت موجب شده تا مسئولیت ما سنگین‌تر شود و به همین دلیل تلاش زیادی کردیم تا تمامی استانداردها در محصولات گرین رعایت شود تا مصرف‌کنندگان با اطمینان از کیفیت و خدمات پس از فروش کالای خود بهره‌مند شوند.»

خوش‌سیر توسعه سبد محصولات شرکت گرین را جلب رضایت بیشتر مشتریان و برخورداری از کالای باکیفیت، خوش‌قیمت و دارای طراحی مدرن روز عنوان کرد و حضور محصولات MSI و تجهیزات شبکه توتولینک در گرین را حرکتی در این راستا برشمرد.

در ادامه مراسم، مهندس شالیکاریان نیز به معرفی مادربرد و کارت گرافیک‌های MSI و همچنین محصولات شبکه‌ای برند کره‌ای توتولینک پرداخت. شالیکاریان به حضور مادربردها و کارت‌های گرافیک سری گیمینگ شرکت MSI اشاره کرد که با خدمات پس از فروش شرکت گرین در بازارهای داخلی توزیع شده‌اند. وی گفت که شرکت گرین علاوه بر سری گیمینگ، مدل‌های متنوعی از مادربرد و کارت گرافیک‌ MSI را نیز برای کاربردهای خانگی و اداری عرضه می‌کند.

همچنین تجهیزات شبکه توتولینک نیز از سال 95 به سبد کالایی گرین افزوده شده که طراحی آن تماماً توسط مهندسی کره‌ای صورت می‌پذیرد. توتولینک شعار «هوشمند‌ترین تجهیزات شبکه» را برای محصولاتش برگزیده است.

طراحی هوشمندانه، عملکرد هوشمند با تجمیع چند عملکرد در یک محصول با رابط کاربری پیشرفته و انعطاف‌پذیری هوشمند با قابلیت افزودن امکانات متنوع براساس نیاز مشتری و بازارهای منطقه‌ای شاخص‌هایی است که توتولینک را به هوشمندترین تجهیزات شبکه مبدل شاخته است. هم‌اکنون توتولینک انتخاب 82 درصد از کاربران کره جنوبی است و این موجب شده تا به برند اول این کشور تبدیل شود. 

لازم به ذکر است که در ابتدای این مراسم، محصولات شرکت گرین از جمله تجهیزات شبکه توتولینک برای مشاهده و بررسی شرکت‌کننده‌ها به نمایش گذاشته شدند و در انتهای مراسم نیز کارگاه آموزشی آشنایی و کار با این تجهیزات برگزار شد. 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟