دستگاهی مناسب کسب‌وکارهای کوچک و متوسط
به‌زودی روتر پرسرعت N600R توتولینک وارد بازار ایران می‌شود
شرکت توتولینک اعلام کرد طی هفته‌های آینده روتر پرسرعت N600R خود را وارد بازار ایران می‌کند. این روتر سرعتی ۶۰۰ مگابیتی روی فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز و استاندارد 802.11n دارد که برای کسب‌وکارهای کوچک و متوسط گزینه عالی است.

1606683296_1_0.gif

این محصول یکی از روترهای جدید سری N شرکت توتولینک است که با استفاده از باند 2.4 گیگاهرتز، می‌تواند بسته‌های اطلاعاتی را با سرعت 600 مگابیت بر ثانیه (دو برابر روترهای معمولی و رایج بازار) منتقل کند. با این اوصاف، مدل N600R از سریع‌ترین نرخ تبادل اطلاعات در میان روترهای سری N برخوردار است.

مطلب پیشنهادی

از ویدیو و بازی بی‌سیم لذت ببرید!
معرفی روتر وای‌فای A6004NS شرکت توتولینک

این روتر چهار آنتن ثابت 5 دسی‌بل دارد که قابلیت چرخش 180 درجه‌ای داشته و می‌توانند امواج وای‌فای را در شعاع 360 درجه‌ در محیط منتشر کنند. اما این روتر یک قابلیت ویژه و منحصر‌به‌فرد دارد. تعبیه کلید کشویی Turbo روی این مدل، به نوعی قابلیت اورکلاکینگ آن نیز محسوب می‌شود؛ چراکه با فعال شدن حالت توربو، «قدرت امواج وای‌فای» و «میزان پوشش‌دهی محدوده سیگنال‌های وایرلس» به نحو چشم‌گیری افزایش خواهد یافت. در حقیقت کاربر می‌تواند با روشن کردن حالت توربو در این روتر، دو شاخص قدرت و پوشش‌دهی محدوده وای‌فای را بیشتر کند. این موجب می‌شود تا نگرانی کاربر درخصوص وجود نقاط کور منزل یا محیط کار و ضعف سیگنال‌ها تا حد زیادی برطرف گردد. در این روتر و تمامی محصولات برند توتولینک از چیپ‌‌ست‌های باکیفیت شرکت Realtek استفاده شده تا کارکرد پایدار و سریعی را برای کاربران به ارمغان آورد.

کلید فشاری RST و WPS دستور راه‌اندازی دوباره و اتصال آسان و ایمن با دیگر تجهیزات بی‌سیم در کناره‌های روتر قرار دارند. همچنین کلید Turbo نیز در سمت دیگر روتر جانمایی شده تا اهرم افزایش قدرت سیگنال‌دهی روتر را به دستان کاربر بسپارد. یک درگاه کابلی WAN با سرعت 100 مگابیت بر ثانیه (برای دریافت اینترنت و پیکربندی روتر) و چهار درگاه شبکه برای اتصال کابلی تا چهار کامپیوتر دسکتاپ یا لپ‌تاپ به روتر در نظر گرفته شده که وضعیت فعالیت هر پنج درگاه توسط یک LED سبزرنگ مشخص می‌شود. علاوه بر این، پشتیبانی از قابلیت WPS نیز سبب شده تا کاربران با فشار یک کلید و به دور از تنظیمات پیچیده، شبکه وای‌فای خود را گسترش دهند.

قابلیت فیلترینگ URL، پشتیبانی از مکانیسم QoS، قابلیت تعریف دو SSID مجزا، سرعت دو برابری نسبت به دیگر روترهای سری N، برخورداری از الگوریتم‌های مدرن حفاظتی WPA/WPA2-PSK و امکان کنترل امواج وای‌فای توسط والدین، این محصول را برای انجام بازی‌های آنلاین، استریم ویدئو‌های HD و گشت‌و‌گذار اینترنتی در خانه یا محل کار به گزینه‌ای مناسب و مقرون‌به‌صرفه تبدیل کرده است. روتر پرسرعت N600R شرکت TOTOLINK با گارانتی 36 ماهه گرین به‌زودی در بازارهای داخلی توزیع می‌شود.
 

ایسوس

نظر شما چیست؟