برگزاری ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات
مراسم ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات همزمان با آغاز صدو‌چهلمین سال فعالیت این وزارتخانه برگزارشد. در جشنواره ششم چند شرکت موفق شدن تا گواهینامه‌هایی را دریافت کنند.

1606683296_1_0.gif

دراین مراسم که با حضور محمود واعظی، وزیر ارتباطات، محمدجواد آذری جهرمی، مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت و فیروزآبادی، رئیس مرکز ملی فضای مجازی برگزارشد، از برگزیدگان ششمین دوره جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات تقدیر شد. در بخش ICT طبق مصوبه 104 شورای عالی سیاست‌گذاری جایزه ملی کیفیت ایران از سال 89 جایزه ملی کیفیت ارتباطات و فناوری اطلاعات به وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محول شد. در ششمین دوره سعی شده است رقابت بین شرکت‌های خصوصی صورت پذیرد، بنابراین از میان بیست شرکت ثبت‌نام‌کننده، 16 شرکت توانستند به مرحله اخذ گواهی نامه نائل آیند. از مهم‌ترین اقدامات این دوره می‌توان به فراخوان ارزیابان در سطح کشور و استفاده از نیروهای متخصص و مطلع و برگزاری کلاس‌های تربیت ارزیاب و کارگاه‌های اختصاصی اشاره کرد.

نکته ای که در این مرحله از جایزه مورد توجه قرار می‌گیرد و از آغاز 96 انجام می‌شود، برگزاری جلسات مشترک بین ارزیابان و شرکت‌هایی است که در دوره ششم حضور داشته‌اند، در این جلسات نقاط ضعف و نقاط قابل بهبود بین شرکت‌کنندگان در جلسه مطرح و تبادل می شود. در ششمین دوره، 5 شرکت گواهی‌نامه اهتمام، 4 شرکت گواهی‌نامه اشتهار یک ستاره، 4 شرکت گواهی اشتهار دو ستاره، 1 شرکت گواهی‌نامه اشتهار سه ستاره و 2 شرکت نیز لوح سرآمدی تندیس را به دست آوردند.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟