همزمان با کنفرانس ملی اینترنت اشیا در ایران
راه‌اندازی آزمایشگاه کاربردی اینترنت اشیا در دانشگاه امیرکبیر
رویکرد سازمان‌ها به ویژه وزارت ارتباطات به مقوله اینترنت اشیا، رویکردی کاربردی است. در همین راستا و برای گسترش این علم مدرن در کشور، دانشگاه صنعتی امیرکبیر آزمایشگاه کاربردی را با هدف جهت‌دهی و تعامل میان تیم‌های دانشگاهی و شرکت‌های دانش بنیان در این حوزه راه‌اندازی کرده است.

1606683296_1_0.gif

همزمان با برگزاری کنفرانس ملی اینترنت اشیا در ایران (Iran IoT Conferernce 2017)، اولین آزمایشگاه کاربردی اینترنت اشیاء در دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد. در این مراسم با حضور علی‌اصغر عمیدیان، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و همچنین مدیران ارشد دانشگاه صنعتی امیرکبیر، برنامه‌‌های مد نظر برای کمک به استارتاپ‌­ها و تیم­‌های فعال دانشگاهی جهت پیاده­‌سازی ایده‌‌های کاربردی در حوزه اینترنت اشیا ارائه شد.

مطلب پیشنهادی

اینترنت ۵۰ مگابیتی برای کاربران تهرانی + لینک ثبت‌نام

این آزمایشگاه با هدف ضرورت جهت­‌دهی و تعامل مثبت با تیم‌‌های توانمند دانشگاهی و شرکت­‌های دانش­‌بنیان در دانشگاه صنعتی امیرکبیر به‌عنوان یکی از قطب‌­های مطرح در حوزه اینترنت اشیا راه‌اندازی شده است تا پلتفرم مناسبی برای کاربردی کردن ایده­‌های ناب و خلاقانه نیروهای نخبه ایرانی فراهم گردد.

ایسوس

نظر شما چیست؟