Tehran Game Convention
آغاز ثبت‌نام در بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری صنعت بازی ایران
حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در نشست خبری روز گذشته آغاز ثبت‌نام برای حضور در نمایشگاه و همایش بین‌المللی Tehran Game Convention را اعلام کرد.

1606683296_1_0.gif

حسن کریمی قدوسی در این نشست خبری که با یک دقیقه سکوت به احترام شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو آغاز شد، با بیان این که امسال شاهد رشد 35 درصدی تولید بازی‌های رایانه‌ای در کشور هستیم؛ افزود: «فعالیت 2 هزار بازی‌ساز در قالب 100 شرکت و مجموعه بازی‌سازی، ظرفیت خوبی را برای ایران در این صنعت فراهم کرده است. بازار بازی‌های رایانه‌ای یک بازار جهانی است، با این حال در ایران به خاطر وجود تحریم‌ها، یک بازار داخلی ایجاد شده است و باید با استفاده از تجربه بازی‌سازهای خارجی، زمینه حضور محصولات ایران در بازارهای جهانی نیز فراهم شود.»

مطلب پیشنهادی

کامپیوتر می‌تواند بیماری «اوتیسم» را تشخیص دهد
ابداع الگوریتم‌های جدید تحلیل رفتار بیمار

مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای با تاکید بر لزوم بهره‌گیری از استانداردها، تکنولوژی‌ها و مفاهیم بازی‌سازی در خارج از کشور گفت: «در صورتی که شرکت‌های خارجی به امنیت و بازده سرمایه در ایران مطمئن شوند، در آینده به سرمایه‌گذاری بر روی شرکت‌های ایرانی بازی‌ساز خواهند پرداخت. باید مراقب تبعات خارجی تصمیم‌گیری‌هایمان باشیم. اتفاقی که برای بازی دارای مجوز و رده‌بندی سنی «کلش‌آو کلنز» افتاد، تبعات خارجی زیادی داشت و ما با بیش از 20 تماس تلفنی و ایمیلی از شرکت‌های بین‌المللی درباره امنیت سرمایه‌گذاری در ایران مواجه شدیم.»

همچنین مهرداد آشتیانی، مدیر پروژه این نمایشگاه درخصوص این رویداد گفت: «ثبت‌نام برای حضور در کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌  و استفاده از اپلیکیشن قرار ملاقات از 25 دی‌ماه آغاز شده و تا 15 فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت. با این حال کسانی که تا 26 اسفندماه ثبت‌نام کنند با استفاده از کد EBTGC2017 می‌توانند از تخفیف 20 درصدی بهره‌مند شوند.» بازی‌سازان و دیگر علاقه‌مندانی که قصد حضور در نمایشگاه Tehran Game Convention را دارند، می‌توانند با مراجعه به صفحه http://www.tehrangamecon.com/register نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

 

 

 

ایسوس

نظر شما چیست؟