کوثر شبکه نگار عرضه می‌کند
کتاب «تداوم کسب‌وکار در مراکز داده»  معرفی شد
شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار پس از انتشار کتاب‌های «اصول طراحی و پیاده سازی بهینه مراکز داده» در سال 90 و «اصول معماری با نگاهی ویژه به مراکز داده» در سال 94، آخرین دستاورد متخصصین بخش مرکز داده‌ شرکت با عنوان «تداوم کسب‌وکار در مراکز داده» در اختیار فعالان حوزه‌ فناوری اطلاعات و ارتباطات قرار گرفته است.

1606683296_1_0.gif

در سال­‌های اخیر، مدیریت تداوم کسب‌وکار برای تعداد فزاینده‌ای از سازمان‌ها، تبدیل به یکی از اولویت‌های اصلی شده‌است؛ زیرا وقوع یک قطعی نا‌بهنگام و ایجاد وقفه در فرایند‌های حیاتی یک کسب‌و‌‌کار، ممکن است خسارات جبران‌نا‌پذیری را برای آن کسب‌و‌کار به‌دنبال داشته باشد. با توجه به نقش و اهمیت مراکز داده در کسب‌و کار‌های امروزی و تبلور مفهوم تداوم کسب‌و‌کار در قالب دسترس‌پذیری مرکز داده، بهره‌مندی از یک برنامه‌ تداوم کسب‌و‌کار جامع جهت طراحی، پیاده‌سازی و مدیریت مرکز داده، امری ضروری به‌نظر می‌رسد.

در این کتاب، ضمن بررسی مفاهیم اساسی موجود در زمینه‌ی تداوم کسب‌و‌کار از قبیل مدیریت تداوم کسب‌‌کار، برنامه‌ریزی تداوم کسب‌و‌کار، برنامه‌ی بازیابی فاجعه و ارتباط میان آن‌ها، به تشریح اقدامات مورد نیاز جهت دستیابی به انعطاف‌پذیری لازم و استمرار کارکرد‌های حیاتی مرکز داده، در صورت وقوع شرایط بحرانی پرداخته شده‌است. این کتاب در 146 صفحه در قطع وزیری به چاپ رسیده و در بیست‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ رونمایی شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تهیه کتاب «تداوم کسب‌وکار در مراکز داده» به سایت شرکت مهندسی کوثر شبکه نگار به نشانی www.negarnetworks.com مراجعه شود.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟