برای اولین بار در ایران
پخش ویدیوهای 360 درجه‌ای در سایت «نماشا»
با عرضه دوربین‌های فیلمبرداری چندوجهی، ویدیوهای 360 درجه‌ای محبوبیت زیادی در میان کاربران اینترنت پیدا کرده است. یکی از محدودیت‌های تماشای این ویدیوها، نیاز به استفاده از عینک‌های VR است. اما سایت «نماشا» برای اولین بار در میان سایت‌های پارسی زبان به نمایش ویدیوهای 360 درجه‌ای بدون نیاز به عینک‌های VR اقدام کرده است.

1606683296_1_0.gif

به تازگی سرویس اشتراک ویدیو «نماشا» قابلیت جدیدی را برای کاربران خود ایجاد کرده تا بدون نیاز به عینک VR ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای را تماشا کنند. کاربران ایرانی پیشتر مجبور بودند تا برای تماشای ویدئوهای ۳۶۰ درجه‌ای از سایت‌هایی چون یوتیوب استفاده کنند؛ اما اکنون سایت نماشا محدودیت دسترسی به واقعیت مجازی و تماشای ویدیوهای 360 درجه‌ای را برای کاربران ایرانی برطرف کرده است.

این سرویس بر روی همه سیستم‌های عامل ویندوز، اندروید و iOS روی کامپیوتر، گوشی و تبلت قابل استفاده است. تماشای ویدیوهای ۳۶۰ درجه‌ای در سایت نماشا به نشانی www.namasha.com امکان‌پذیر است. می‌توانید در هنگام پخش این ویدیوها با چرخاندن ماوس در زاویه‌های دیگر یا حرکت انگشت روی صفحه‌نمایش موبایل، ویدیوها را از زاویه دیگری تماشا کنید. 

ایسوس

نظر شما چیست؟