پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا
ایران کارت محصول برتر جشنواره نوربخش شد
پلتفرم وفادارسازی مشتریان شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا به‌عنوان محصول برتر جشنواره دکتر نوربخش انتخاب شد. این جایزه به دلیل نوآوری در اجرا و پیاده‌سازی «ایران کارت» بانك آينده به شرکت مذكور تعلق گرفت.

1606683296_1_0.gif

این محصول با توجه به تحقیقات انجام شده از مشتریان و برحسب نیازهای ایشان توسعه پیدا کرده و با ارائه خدمات متمایز به عنوان یک پلتفرم وفادارسازی طراحی شده است. ایران کارت، یک کارت بانکی منحصربفرد است که علاوه بر امکان خرید، از امتیاز برگشت نقدی، پیشنهادهای ویژه و کسب امتیاز به‌منظور ارتقا سطح کارت برخوردار است. از ديگر محصولاتی که در بخش محصول شرکتی جشنواره دكتر نوربخش به‌عنوان محصول برتر انتخاب شدند، محصول سامانه تشخیص تقلب پایای شرکت خدمات انفورماتیک و محصول بوم شرکت توسن بود.

اما ايران كارت بانك آينده در حال حاضر تنها پلتفرم وفادارسازی مشتری با برگشت نقدی در كشور است و با توجه به مزيتی‌های رقابتی، منتخب كسب‌وكارهای ديگر است. پرشيا خودرو (نماينده رسمی بی‌ام‌دابليو)، لئون، ستاره و جامعه فرهنگی یاوری از اين پلتفرم به‌صورت برند مشترك برای وفادارسازی مشتريان خود استفاده می‌كنند. ایران کارت می‌تواند به‌صورت رایگان در اختیار مشتریان كليه بانك‌ها قرار گیرد.

 

ایسوس

نظر شما چیست؟